Szymon Modelarz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Czy moglibyście podać mi linki do budowy jak najprostszego modelu rc lub do prostego modelu KIT? :wink: Przeglądne zastanowie się i może spróbuje ,dzięki :wink: Nie będe nawet próbował budować samemu modelu z balsy ,ponieważ jestem zupełnie początkujący. :faja:
Barlu Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Poszukaj planow Zefira lub RWD5 Skazoo. Nie czekaj na gotowe.
Szymon Modelarz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Nie kupować gotowych (KIT) -czemu? Nie będzie łatwiej niż zrobić samemu od podstaw, bo mnie się wydaje że łatwiej jest zrobić gotowego. :!:
fitter Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 ponieważ jestem zupełnie początkującySam sobie udzielasz odpowiedzi - nie bierz się za KIT bo padniesz nie mając podstaw. Zbuduj tak jak wielu z nas TOTO lub RWD-5 (żaden wstyd) , naucz się latać i jak opanujesz już jako-tako deproniaka w powietrzu pomyśl o kupnie EPP (Mini-Mag, Cesna itp) w celu doskonalenia latania. Kolejnym krokiem może być budowa z zestawu KIT - ale tu polecałbym wparcie doświadczonego modelarza. A zamiast KITu polecam polskiego WICHERKA - nauczysz się budować od podstaw jak wiele pokoleń przed Tobą.Musisz zdać sobie sprawę, że pierwszy sezon dla wchodzącego w modelarstwo RC jest tylko na naukę, dopiero później zacznie się zabawa. I nie mówię tego aby Cię zniechęcić - pomimo swego wieku i chyba dość sporego doświadczenia w innych dziedzinach modelarstwa (kilka modeli zaprojektowanych i wydanych) zaczynam się bawić w RC i wybrałem taką drogę jaką Ci polecam. I nie śpiesz się - czytaj, czytaj i dopiero pytaj, a potem przemyśl i zrób to raz a dobrze. Modelarstwo nienawidzi pośpiechu. A do wiosny jeszcze dużo czasu