Skocz do zawartości

Pomoc w budowie pierwszego modelu


Szymon Modelarz

Rekomendowane odpowiedzi

ponieważ jestem zupełnie początkujący

Sam sobie udzielasz odpowiedzi - nie bierz się za KIT bo padniesz nie mając podstaw. Zbuduj tak jak wielu z nas TOTO lub RWD-5 (żaden wstyd) , naucz się latać i jak opanujesz już jako-tako deproniaka w powietrzu pomyśl o kupnie EPP (Mini-Mag, Cesna itp) w celu doskonalenia latania. Kolejnym krokiem może być budowa z zestawu KIT - ale tu polecałbym wparcie doświadczonego modelarza. A zamiast KITu polecam polskiego WICHERKA - nauczysz się budować od podstaw jak wiele pokoleń przed Tobą.

Musisz zdać sobie sprawę, że pierwszy sezon dla wchodzącego w modelarstwo RC jest tylko na naukę, dopiero później zacznie się zabawa.

I nie mówię tego aby Cię zniechęcić - pomimo swego wieku i chyba dość sporego doświadczenia w innych dziedzinach modelarstwa (kilka modeli zaprojektowanych i wydanych) zaczynam się bawić w RC i wybrałem taką drogę jaką Ci polecam.

I nie śpiesz się - czytaj, czytaj i dopiero pytaj, a potem przemyśl i zrób to raz a dobrze. Modelarstwo nienawidzi pośpiechu.

A do wiosny jeszcze dużo czasu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kit od KAKABE - ELEKTROPUZZEL

maly trenerek , wszystko wyciete laserem skladanie to bajka z pewnoscia latwiejsze niz np rwd 5 gdzie musisz jeszcze wszystko wycinac i prosto skleic

Modelu od Kakabe nie da sie zle zlozyc :roll:

a jesli sie da to skladajacy musi byc "wybitnie" utalentowany

szukaj uzytkownika Kakabe

Powodzenia w modelarstwie

 

 

Madrian czy jaskolka jest RC , czy ja nie umiem czytac ze zrozumieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon Modelarz, , jesteś z Rzeszowa. Idz na ul. Fredry do modelarskiego i kup ten model.

 

http://www.emodel.pl/morlock-model-falcon-p-1042.html

 

 

Mój tata nigdy nie miał nadajnika w rękach, a tym modelem sobie lata i bdb mu to idzie.