Jump to content

przerobić na benzynke


piotr6

Recommended Posts

Witam...kupiłem motor Super Tigre-32cm. i mam ochote przerobić go na benzyne. Na stronie Model Motor są zestawy do konwersji w cenie 220zł. z małąświecą taką pod gwint świecy żarowej. Może ktoś już przerabiał i wie troche na temat jak taki silnik chodzi z tym zestawem. Jaka jest jakość tych modułów . Ciekawe też jak ma się potem moc takiej benzynki do oryginalnego silnika żarowego czy traci coś z osiągów .A może lepiej kupić zestaw z dużą świecą i dorobić głowice :?

Link to comment
Share on other sites

Kolego czy możesz jaśniej opisać temat, gdyż nie bardzo wiadomo po temacie co chcesz przerobić na benzynke może pralkę, a może piecyk gazowy :evil:

 

Temat pozwala na szybkie zorientowanie się co może być opisane w środku a tak to każdy wchodzi i dopiero wtedy widzi co tam jest czyli czasami to strata czasu dla niektórych , a bardziej doświadczeni modelarze omijają takie tematy.

Link to comment
Share on other sites

Kolego czy możesz jaśniej opisać temat, gdyż nie bardzo wiadomo po temacie co chcesz przerobić na benzynke może pralkę, a może piecyk gazowy :evil:

Polskie Forum Modelarskie Strona Główna ? Reszta ? Silniki spalinowe ? 2-takty ? przerobić na benzynke

 

Cóż -> rzeczywiście pralka pasuje jak ulał, nie wspomnę o piecyku :P

Chodź nazwa silnika w tytule byłaby mile widziana.

 

Poczytaj ten: Przeróbka zapłonu żarowego na iskrowy wątek, naświetli nieco sprawę.

Link to comment
Share on other sites

W tytule czy opisie, co za róznica kiedy jest, zaraz bedziecie chcieli cały post w tytule by sie mieścił. Chyba ze na forum sie pisze o przeróbce kuchenek czy pralek w dziale -silniki 2 takt, no to przepraszam w takim razie.

Link to comment
Share on other sites

Ja właśnie skończyłem testowanie przeróbki Mvvs 15ccm z tym zapłonem i muszę powiedzieć ,że nie spodziewałem się tak dobrych wyników. Motorek chodzi od kopa. Jeśli chodzi o regulację to jest nieco trudniej niż na metanolu ale po dobrym zabiegu chodzi w całym zakresie obrotów. Moc nieco spadła o jakieś 15-20% ale po dodaniu nitrometanu nie ustępuje mocą zwykłej żarówce.Obroty wahają się w granicach 2tys-10tys max. Co do przeróbki to wystarczy przerobić piastę pod śmigłem i wkleić w nią magnes, założyć czujnik hala (wiercąc dziury w pokrywie silnika lub dorabiając pierścień, który zakładamy na silnik tak aby czujnik znajdował się nad magnesem. Jest jeszcze możliwość zmiany gaźnika na walbro (ponoć lepiej chodzi).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.