miras Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 witajcie! zamierzam kupić Gilesa 1800mm 5,2kg. Może ktoś z Was wie jakie jest jego zachowanie w górze{stabilny,dobrze"idzie",ma skłonność do przepadania?}A jesli nie Giles to co...?Extra...?Nie mam doświadczenia w akrobatach{dotychczas były szybowce i mustang165cm}I jeszcze jedno:jaki silnik-żarowy czy benzyna-tak aby był wystarczający zapas mocy.Generalnie co złożyć za ok.3500-4000zł? A co powiecie na SU26M 1800mm 4,5 kg. z silnikiem DLE55 lub MVVS40IFS?? Pozdro i dzięki za ewentualną odpowiedź! :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ertman_176 Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Miras - To chyba od Mirek http://www.ef3m.pl/376,-b-zestaw-combo-dowolny-dostepny-model-gw-axar-28cc-silnik-benzynowy-dle30-b-.html JA bym wybrał takie combo wraz z SU-26 jeżeli chodzi ci o typową akrobację Właściciel sklepu udzieli ci stosownych rad oraz zapewne odpowiedniego rabatu o ile zakupisz u niego także i serwa, śmigło itd. Jeżeli jednak celujesz bardziej pod 3D to ja bym proponował ten sam zestaw wraz z Yakiem 55 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz P. Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Osobiście to wybrałbym SU-26 bo wiele było opinii i spostrzeżeń na temat tego typu modeli, a jeżeli chodzi o Gilesa to powiem Ci tyle że przy mnie brat latał tym modelem z silnikiem żarowym O.S. 160.FX i mocy było pod dostatkiem, jednak jako ekwiwalent benzynowy to 40ccm. Link to comment Share on other sites More sharing options...