Skocz do zawartości

Jaki akrobat 1800 i jaki silnik?


miras

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie!

zamierzam kupić Gilesa 1800mm 5,2kg.

Może ktoś z Was wie jakie jest jego zachowanie w górze{stabilny,dobrze"idzie",ma skłonność do przepadania?}A jesli nie Giles to co...?Extra...?Nie mam doświadczenia w akrobatach{dotychczas były szybowce i mustang165cm}I jeszcze jedno:jaki silnik-żarowy czy benzyna-tak aby był wystarczający zapas mocy.Generalnie co złożyć za ok.3500-4000zł?

A co powiecie na SU26M 1800mm 4,5 kg. z silnikiem DLE55 lub MVVS40IFS??

Pozdro i dzięki za ewentualną odpowiedź! :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miras - To chyba od Mirek

 

http://www.ef3m.pl/376,-b-zestaw-combo-dowolny-dostepny-model-gw-axar-28cc-silnik-benzynowy-dle30-b-.html

 

JA bym wybrał takie combo wraz z SU-26 jeżeli chodzi ci o typową akrobację

 

Właściciel sklepu udzieli ci stosownych rad oraz zapewne odpowiedniego rabatu o ile zakupisz u niego także i serwa, śmigło itd.

 

Jeżeli jednak celujesz bardziej pod 3D to ja bym proponował ten sam zestaw wraz z Yakiem 55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście to wybrałbym SU-26 bo wiele było opinii i spostrzeżeń na temat tego typu modeli, a jeżeli chodzi o Gilesa to powiem Ci tyle że przy mnie brat latał tym modelem z silnikiem żarowym O.S. 160.FX i mocy było pod dostatkiem, jednak jako ekwiwalent benzynowy to 40ccm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo.Chyba zdecyduję się na SU może nawet w zestawie lecz nie bardzo wiem jaką opinie mają te konkretne silniki:DLE55 i MVVS40IFS.SŁyszałem,że DLE to trochę lepsze "chińczyki" a ten MVVS ma jakieś problemy.Czy to prawda?Może ktoś miał z nimi do czynienia?Bo moc i pojemność bardzo by mi odpowiadały[?] :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników