Janosik72 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam chcialem sie podpytac co sadzicie o tym szybowcu http://www.nastik.pl/jsb-dg808s-arf-p-2901.html Jako ze stoje prawie przed kupnem tego szybowca tu w Angli Chcialem zasiegnac szerszej opini kolegow warto czy nie do jakich lotow sie bardziej nada termika ,zbocze. Najwiekszym dla mnie problemem jest transport , model ma 4 m rozpietosci , mimo ze mam dosc duzy samochod to dalej jest to osobowka czy warto walczyc z przerobkami aby skrzydlo skladac z kilku kawalkow :crazy: czy sobie odpuscic . Prosze o jakies opinie ,rady sugestie na temat napedu Ps .model w Angli mozna kupic za okolo 220-240 f a prawdopodobnie byly by kupowane dwa przeze mnie i mrrobert. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zobacz ten motor TR4258-800kv na 4S powinien być ok. W każdym bądź razie podobnego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zakup niestety w ciemno, zbyt mało informacji. Profil bardzo uniwersalny, dobry i raczej ze wskazaniem na termikę ale na zboczu i trochę akrobacji - też sobie poradzi. Model, jak na żeberkową konstrukcję - dość ciężki. Możliwości dwie: solidnie powzmacniany lub totalnie spaprany ! Przy 3,5 kg pustego modelu radziłbym rozglądanie się za silnikami zacząć od Turnigi SK 42-60 ( coś jak propozycja Marcina, tylko na wyższe napięcie). Przy tych rozmiarach preferuję styropian oklejony balsą czy fornirem. Nie polecam przeróbki skrzydeł, z reguły więcej straty niż pożytku. Albo zmień samochód (wyjście naiprostsze) albo poszukaj modelu z fabrycznie dzielonymi skrzydłami albo sprawdź jak wielkie są te winglety i zrób je demontowalne do transportu. Może wystarczy Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba r. Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgadzam się z przedmówcą, takie skrzydła to lipa, ideał to full laminat, ale styro+fornir też ok. Przeróbka skrzydeł - to samo zdanie - nie warto. Tutaj znalazłem coś takiego - http://static.rcgroups.com/forums/attachments/1/6/9/7/7/8/a2592816-160-DG-808S%20Electric.jpg , to nie ten sam model? Tutaj jest waga do lotu 3.5kg, błąd na stronie sklepu, że to masa pustego modelu? Kolega ma DG800 z Czeskiego zestawu, full laminat - rewelacja, piękny model i super lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Na stronie www.scorpio-polska.pl podają wagę 3500 do lotu , a w Nastiku 3500 pusty. Warto by się upewnić gdzie leży prawda, bo pewna różnica jest. Co do konstrukcji skrzydeł, to mój 3 metrowy Pilatus z Royal model ma konstrukcyjne z pokryciem z balsy wzmacniane od wewnątrz tkaniną szklaną plus węglowy dźwigar i bez problemu wytrzymuje dość ostre akrobacje. Waga do lotu 3kg. Ale jak jest zbudowane skrzydło w DG to nie wiem. Pozdrowiania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba r. Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 DG800 kolegi waży właśnie w okolicach 3.5kg, trzyma się powietrza rewelacyjnie. Na zawodach, coś pokroju F3J tylko hol za samolotem, jak lecimy razem to ja mam problem żeby dociągnąć te 10 minut a on jeszcze pół lotu na hamulcach fakt że mój ASW 20 ma jedno skrzydło jak depron rowkowany jeszcze słyszałem, że inny kolega ma taki sam model tylko waży 2.8kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Wlasnie co do wagi to zamierzam w sobote zabrac wage i powazyc elementy w sklepie , Wiem juz ze silnika raczej sie nie da zalozyc , kabinka zaczyna sie prawie od samego przodu modelu . @ Kuba pokaz mi w podobnej cenie 4 m kompozyta to w ciemno kupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba r. Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Sam bym kupił najciekawsze jest to, że ten kumpel kupił ten model jako lekko uszkodzony(skrzydło do załatania) za 800zł gotowy do lotu oprócz tej dziury w skrzydle, chyba od jakiegoś drzewka, godzina roboty i lecimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wotoma Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Modelu całolaminatowego w tej cenie fakt nie dostaniesz, dorzuć jeszce tak około 1200 zł, wtedy możesz się za czymś zacząć rozglądać. Co do napędu to mam w dwóch szybowcach takie napędy (identyczne): silnik Hyperion Z3025-12 664 Kv, regulator Pheonix 60A, accu Li-Po 4S LVX 3300 mAh, śmigło aeronaut 13,5*6 cali. W pierwszym wypadku wsadziłem to do 3 metrowego Promyka, ciasno, ale weszło. 3,2 kg Promyk startuje jak rakieta 45 stopni w górę. Drugi to 3,75 metrowy szybowiec o wadze do lotu 4,2 kg, , kolega ma znowy taki sam napęd ale w 4 metrowym Jantarze - start też bez problemu W naszych szybszczykach kabiny też się zaczynają dość blisko nosa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.