Skocz do zawartości

"34" MK 2.1


Locke

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Wczoraj o 19(ciemno już było)przy okazji spaceru z psem wziołem sobie mk.Zatoczyłem 2 kółka koło boiska a tu nagle może przyspieszyć?(cały czas na połowie gazu latałem) no i gaz do dechy a model idzie do góry,więc znów drąg na połowe gazu-co zauważyłem:

Gdy dodaje gazu mk zrywa się do góry(zdaje mi się że dlatego tak jest gdyż mam tylnie wyważenie).Może macie jakiś inny pomysł.

 

 

Jeszcze dopowiem że wczorajsze latanie zakończyło się kretem z 20 metrów efekty:

-Musiałem skrócić dziób o ~1,5cm

-Pęknięta wręga silnika(Ja na wrędze mam sklejke 1mm-więc nic dziwnego)

A tak po za tym to mcia cała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dopowiem że wczorajsze latanie zakończyło się kretem z 20 metrów efekty:

 

To są właśnie efekty budowy modelu "na cegłę".

Przy masie ok. 250g Mk-a nie ma ochoty lądować i świetnie szybuje, a w dodatku jest bardzo zwinna i łatwo ją wyprowadzić z niekomfortowej sytuacji. Odchudź ją trochę. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

KRAKSA!!!!!!!!!!!!!

Dziś bo odbudowie mki i podłączeniu do mojej futaby t6ex(dotychczas futaby używałem tylko do ślizgów),doszło do kraksy.Na szczęscie nic poważnego się nie stało:

-Złamał się dolny płat.

Fotki już dawno miałem zamiar je dać ale nie w takich okolicznościach,no cóż....

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Pozdrawim Łukasz ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KRAKSA!!!!!!!!!!!!!

Dziś bo odbudowie mki i podłączeniu do mojej futaby t6ex(dotychczas futaby używałem tylko do ślizgów),doszło do kraksy.Na szczęscie nic poważnego się nie stało:

-Złamał się dolny płat.

 

Pozdrawim Łukasz ;]

Wiesz... Zwykle aparaturę zmienia się przed lotem, a nie podczas. :devil:

Tak to napisałeś, jakbyś w locie przełączał i model spadł.

 

Po zmianie wyposażenia, warto, a nawet trzeba sprawdzić zasięg i działanie sterowania, i to na ziemi.

 

Lepiej powiedz co się stało. :wink:

 

Moja MK-a zawadziła kiedyś o gałąź drzewa, i ze złamanym skrzydłem wróciła do mnie ponad 200m, co prawda ciężko jej ten lot szedł, ale doleciała. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po "wylądowaniu" złamałem ten płat.Dolny płat był już nadłamany.a teraz lekko zachaczyłem i :ass: Możę to i lepiej że się tak stało,będe miał podstawy żęby zrobić nowy śliczny płat,ale to później bo narazie wydrukowałem plany do extry,którą będe składał na konkurs ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam!

 

Lekko odświeżę:)

 

W poczekalni do frezowania czekają 2 nowe modele, więc z nudów wykonałem z bratem kolejne MK34. Jakoś lubię tym latać:)

Nowy modelik kadłub ma zrobiony z podkładów pod panele, a skrzydła z depronu z ABC.

Miały być kółka, ale śpieszyłem się na sale na oblot.

Tym razem na lotkach zastosowałem 2 serwa po ok 4g, trochę za słabe, ale za to pełna regulacja.

 

wyposażenie:

silnik: Turnigy 2204

regler: Turnigy 10A

serwa: Power HD 1370Ax2 - lotki, htx500, TP50

pakiety: ENERGY POWER 2s 450mAh

odbiornik: Assan X8R6M (4,5g)

całość waży 170g :( liczyłem na mniej..

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Chyba najlepszy z moich MK, ale poprawić muszę mocowanie SW.

Czy w MK to norma jak się skręca kierunkiem to traci się wysokość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wagę masz niezłą jak na kadłub z ciemnego depronu.

Skrzydła tylko na niewzmocnione i zbyt wiotkie wyglądają.

Co do utraty wysokości przy skręcaniu to wynika pewnie z tego że model zwalnia.

Jeśli leci poziomo a kierunek wychylasz niewiele to opadać raczej nie powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.