mazur Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam. Reklamowałem towar w hobbycity, po nadaniu numeru RMA wysłałem przesyłkę. Po zalogowaniu nie wiem gdzie wkleić numer RMA żeby sprawdzić status reklamacji
Ładziak Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Przecież wszystko jest opisane na stronie HK! Informacja o statusie naprawy pojawia się jako komentarz w zamówieniu, na podstawie którego był kupowany reklamowany towar. Your account will be updated to show the returned item, you can check your account purchase 'comments' section for updates. Poza tym, czy musisz zakładać nowy temat pytając o takie pierdoły? Tematów o zakupach i reklamacjach w HK jest już kilkanaście. Niech teraz każdy pytający założy kolejny - to niniejsze forum będzie tylko o zakupach w HK. A takie forum już istnieje - jest prowadzone przez ten sklep.
mazur Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 Your account will be updated to show the returned item, you can check your account purchase 'comments' section for updates.Poza tym, czy musisz zakładać nowy temat pytając o takie pierdoły? Tematów o zakupach i reklamacjach w HK jest już kilkanaście. . Nie dla każdego jest to takie oczywiste. Jak ja chodziłem do szkoły to jedynym słusznym językiem był język rosyjski, z którego i tak nie można było skorzystać w praktyce bo wyjazd do ZSRR był tylko dla wybranych. Jak się ma prawie 55 lat to nauka języków obcych jest jakby nieco trudniejsza. Poza tym wszyscy moi znajomi mówią po polsku więc nie było motywacji do nauki języka angielskiego a internet w Polsce pojawił się dosyć późno. Co do translatorów to też nie zawsze tłumaczą zrozumiale dla laika. Szukałem na forum szczegółów ale nie znalazłem. Przepraszam, że wyprowadziłem Cię w zdenerwowanie. Życzę miłego dnia.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.