halabala83 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam w temacie . Jako że zamierzam rozpocząć sezon z nową flotą lotniczą , mam pytanie dotyczące regulatorów hk super simple . Potrzebuje uzbroić ok 10 modeli więc stąd pytanie jak w temacie . Regulatory dość tanie a silniki niezbyt wymagające . Modele miedzy 500-900g do lotu . Bardzo bym prosił o podzielenie się doswiadczeniami z tą marką regulatorów Z góry dziękuję i pozdrawiam
jary14 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Latam na SS od dłuższego czasu i nie miałem ani razu z nimi problemów. ( 18A, 50A, 70A) Generalnie to takich właśnie sobie bzyczków nadają się idealnie POLECAM :wink:
baxter12 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jeżeli nie chodzi o specjalne wymagania, daleki zasieg, a co za tym idzie niski poziom zakłóceń, lub też wysokie prądy BEC-a, czyli wielki model sporo serw, to nie ma problemu. Dobre tanie regulatory, do bzyczków jak znalazł. Używam 6A, 25A, 50A bez zastrzeżeń, bezawaryjnie. Baxter
d.a.r.o. Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 W zasadzie nie mam zastrzeżeń do tych regli, poza jednym małym "ale"; mam wrażenie, że wartości prądowe mają lekko zawyżone. Tzn, wcześniej latałem na e-sky'owym reglu 25A i był tylko lekko ciepły. Po zmianie na SS 25A, ten grzeje się bardziej. Nic złego się z nim nie dzieje, tylko temperatura jego po locie jest nieco wyższa. Ale nie można wymagać zbyt wiele za taką cenę
wojtek-a Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 W zasadzie nie mam zastrzeżeń do tych regli, poza jednym małym "ale"; mam wrażenie, że wartości prądowe mają lekko zawyżone. Nie wiem czy zawyzone, ale lepiej kupic SS-a z lekkim zapasem. Swoj 40 A zjaralem. Ale moge miec pretensje tylko do siebie. Uwierzylem w swoje obliczenia i nie sprawdzilem poboru. Zamiast teoretycznego 36A, moj silnik potrzebowal 45A (na stole). Wojtek
Janosik72 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 A nie lepiej kupic wattmeter i 100A regulator ? wszystko sobie pomierzycie jakie plyna prady przy danym zestawie i wtedy dopasowujecie odpowiednie regulatory ,pakiety . bez strachu o grzanie czy spalenie ja dla proby , spalilem ss 10A do 8A wszytko ok temp wporzadku czyli tak jak w opisie zwiekszylem do 10,5 A regulator dokonczyl zywota w 45 sekund Chcialem zrobic probe i zrobilem teraz wiem ze co zmierzylem wczesniej jest bardzo miarodajne do pozniejszego wyboru wyposazenia.
alyan Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Nie można ich gnieść. W 2-ch egzemplarzach ułamał mi się kabel odbiornika przy płytce, pomimo że końcówka była dodatkowo "zaglutowana". Przez to latałem dłuższy czas z BECem dopóki nie odkryłem przyczyny.
bartek-91 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam Mam pytanie odnośnie regulatora SS 70A. W specyfikacji jest podany zakres od 4 do 8 ogniw li-po. Spalić raczej regulator się nie spali po podłączeniu pakietu 3s ale dlaczego opis nie uwzględnia pakietu 3s? Czy może ktoś potwierdzić czy mogę latać bez obaw na 3s? A może zakres ten dotyczy odcięcia przy spadku napięcia do 3V na cele? Link do regulatora: http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7340&Product_Name=Hobbyking_SS_Series_60-70A_ESC#
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Nie polatasz na 3s, dla regulatora to już jest napięcie odcięcia.... Nie wierzysz - spytaj; m5m ! Też kupił regulator nie zwracając uwagi, że jest od 4-7s ! Chciał go zastosować do 4 LiFe... - Jurek
halabala83 Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 A jak jest z programowaniem ? Posiadam kartę turnigy .
ali1983 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 A jak jest z programowaniem ? Posiadam kartę turnigy . właśnie. czy potrzebna jest karta, czy można go programować drążkiem gazu jak np. w tp mag8 czy to jest może opis programowania drążkiem gazu (w opiniach o produkcie, regler 25-30A): Here are the instructions: Always start with throttle off, except when programming - then at full throttle! Remember to check for channel reverse! 1. Turn on TX. 2. Set full throttle 3. wait for the beeps - 3sec after the first initial beep: (move throttle to off position during pause to select setting) 3a. beep, pause, beep - Li-po (cut-off 3v per cell) 3b. beep, beep, pause, beep, beep - Ni-Mh (cut-off at 60% of starting voltage) 3c. beep,beep,beep, pause, beep, beep, beep -toggle brake enable/disable
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.