Jump to content

wojtek-a

Modelarz
  • Content Count

    640
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

wojtek-a last won the day on July 14 2019

wojtek-a had the most liked content!

Community Reputation

34 Excellent

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gent, Belgia
  • Zainteresowania
    modelarstwo RC-F5B, muzyka-gitara basowa
  • Imię
    Wojtek

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie, no na pewno fajny bajer ale czy by sie przydal? Raczej nie nie do pierwszch lotow To ciezkie pytanie i nie do mnie bo sam latam na analogowym sprzecie z dolnej polki i tez dumam co zrobie jak dostane premie i bede mogl sobie poswolc na zmiane...Chyba poczekam az Fatshark dopracuje swoj nowy system albo wymysli cos lepszego od DJI. Ludzie z jutuba mowia, ze jesli chodzi o obraz, to DJI jest poza wszelka konkurencja. Ale droniarze narzekaja na zmienna latencje, ze jak obraz siada, to siada szybciej, ze swiatlo dochodzi do wnetrza itp. Poza tym w tej masce wygladasz jak gosc z Gwiezdnych Wojen. Nie kazdemu to pasuje. HD3 to, jak sie zdaje w dalszym ciagu bardzo przyzwoity sprzet...
  2. Akurat na GR 16. Chyba Ci chodzilo o podlaczenie zewnetrznego modulu nadawczego a nie odbiornika? Do Graupnera mozesz podpiac Crossfire przez gniazdo PPM, tylko nie wiem jak z telemetria bo nie sprawdzalem. Jak wczesniej napisano. Na poczatek, do latania w zasiegu kilku km, video tylko 5.8 GHz + dobre anteny. Co ty z tym headtrackerem? Analogowy system z gornej polki nie jest tanszy niz cyfrowy zestaw DJI, jak wszystko zebrac do kupy...
  3. Latalem troche fpv z linkiem rc Graupnera. Nie ma problemu. Zasieg w zaleznosci od sytuacji. Latalem 2 km ale czasami w okolicach 1,2 - 1,5 km juz radio pikalo...
  4. Mnie Banggood oddal po prawie czterech miesiacach kilka euro za kabelki co nie doszly (paczka bez trackingu). Tez poprosili, zebym sie zglosil jakby doszlo... Znowu sie odwazylem zamowic drobnice (towar ktory byl na stanie). W/g info spakowany i gotowy czeka na wysylke. Przewidywany termin dostawy to koniec sierpnia. Oj sie narobilo...
  5. Hey, Dzieki za odzew. Juz myslalem, ze nikt czegos takiego nie widzial. Ta antena byla zmontowana najprawdopodobniej przez jakies biedne dziecko we wsi pod Hong Kongiem, wiec po tym co napisales, nie dziwie sie, ze nie dziala... Jesli dobrze zrozumialem; to wkrety nie lacza miedzi z blaszkami. ps: à propos: szukam jakiegos rozwiazania-dobrej odbiorczej anteny kierunkowej na pasmo 1.2 GHz. Mam biquada zestrojonego pod moja czestotliwosc, 11 dBi, ale chyba trzeba mi cos bardziej wydajnego...
  6. Dzisiaj, korzystajac z pogody, wybralem sie nad morze przetestowac kilka rzeczy. Na pierwszy ogien poszedl Mini - moje najmniejsze skrzydlo. Po ostatnim ladowaniu na drzewie testowalem minimalna predkosc (bo byla teoria, ze sie zwalil). Potwierdzilo sie, ze przy ok. 20 km/h jeszcze lata (przy lekkim wietrze z przodu). Poza tym zuzycie energii na km pozostaje w granicach 50 mAh, co przy obecnym setupie pozwoli mu przeleciec teoretycznie do 28 km. Niestety video w okolicach 7 km zaczyna juz powaznie sie degradowac (nadajnik 0.6 W + antena ze sredniej polki). filmik: Pozniej wyslalem Explorera w pierwszy prawdziwy rejs. Niestety daleko nie dolecial. Moj zabytkowy system video 1.2 GHz sie nie sprawdzil. Do tego kierunkowa antena bez trackera na maszcie (nie moge glowa robic za tracker jak przy 5.8 GHz). Trzeba pomyslec o wymianie sprzetu, bo z tej maki chleba chyba nie bedzie... No i jeszcze apetyt na energie..? Z obecnym akumulatorem przelece maksymalnie i teoretycznie 35 km a chcialbym 80. Ale ogolnie model lata fajnie i pewnie. Ciezko go zwalic. na okrase filmik:
  7. W moich stronach slonce zablistalo, pojechalem wiec "odkryc" jeszcze jedno zbocze w okolicy. Sympatyczny wal na polnocno-wschodni wiatr w wiosce Nummer Een (tak, to nie zart, wies nazywa sie numer jeden) niedaleko miasteczka portowego Breskens. Bylem tam juz kilka razy bez modelu. Dzisiaj tak ale niestety nie z szybowcem. Szkoda, bo wialo na zbocze, a tym sposobem nie moge nic o nim wiecej powiedziec, poza tym, ze wyglada OK (tylko ci turysci jak pogoda...). ps: nie wiem czy oni (zawsze sa jacys oni) robia to specjalnie, ale na kazdym z tych walow, na srodku ladowiska musi stac przynajmniej jeden betonowy slup, hmmm???
  8. Patryk dobrze prawi. Sam w 650 gramowym skrzydle mam takie cos jak z linku. Ze smigielkiem APC 6x4 E i accu 3s robi robote...dwudziestokilkukilometrowe spacery mu nie straszne... https://www.banggood.com/Racerstar-BR2208-1400KV-2-4S-Brushless-Motor-For-RC-Airplane-p-1085433.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN
  9. A moze pierscien zaciskowy na wale z tylu wypadl? Jesli tak, to jak dobrze pociagniesz za smiglo, to wyciagniesz calkowicie rotor razem z walem...
  10. To jest model na wystawe a nie do latania.Bardzo ladny.
  11. Fakt, wiecej szczescia niz rozumu czy wyobrazniAle nastepnym razem juz sie chyba nie uda...Na szczescie dla tego modelu to juz limit, wiec na razie odpuszczam. Chociaz video jeszcze mialem, wiec moze z wieksza bateria... Dzisiaj pojechalem za to z Explorerem przetestowac kilka rzeczy. Nie latalem bo strasznie wialo i cos jeszcze ale nie powiem... Poprzednim razem mialem dziwne spadki wskazan RSSI, o ktorych pisalem wczesniej. Zmienilem odbiornik (tej samej marki) i to samo. Radio pokazuje, ze wszystko ok a OSD sie majta. Musze popatrzec w konfiguracje FC. Chcialem jeszcze sprawdzic nieszczesna antene, z tego watku ponizej, ktora kiedys w przyplywie polmrocznosci kupilem. Okazuje sie, ze ona sie do niczego nie nadaje. Oddalilem sie z modelem na koniec lotniska i juz nie bylo obrazu. Nie pamietam ale chyba okolo 20 € psu w dupe. Eh...
  12. Bo takie lozysko (ten sam model) mozna kupic za 0.9 i 12 €. W tym motorku byly chyba te tansze. ps1: znalazles Robert te lozyska; jak masz srednice walu, zewnetrznego pierscienia i grubosc, to zaden problem ps2: gratulacje za oblot; miejsce wybrales odpowiednie
  13. Wlasnie ladowanie przebieglo normalnie. Sprawdze rezystancje przy nastepnym ladowaniu.
  14. W ogole sie dziwie, ze ten akumulator jeszcze zyje. Przetestuje go jako zasilanie do modulu radia czy cos w tym stylu. Zobaczymy. To prawda, ze jako accu napedowe do tego typu latania, to raczej ryzyko... ps: accu vtx z tego modelu o pojemnosci 460mAh, przyjal, kompletnie rozladowany po wypadku 540 mAh. Juz mam mala kolekcje takich niepewnych baterii
  15. 1800 mAh. Po locie weszlo 1807 mAh. Tylko spuchl troche ale to Turnigy czyli normalka...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.