darek.3333 Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 No nieźle Bubu... kiedy latamy? Mało brakowało w czwartek aby poleciał :wink:
bubu2 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Najbardziej w tym Dromaderze razi kołpak. Zdejmijcie go, będzie wyglądał bardziej dromaderowato. I tak tu niczemu nie służy (aerodynamicznie), a tylko szpeci. I można by mu dać czterołopatowe smigło, jak w oryginale. Brrr jak ten kołpak szpeci. Reszta bardzo fajna.
darek.3333 Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 . I tak tu niczemu nie służy (aerodynamicznie), a tylko szpeci. Kołpak niestety czemuś służy - a mianowicie do użycia rozrusznika. Próbowałem przyłożyć rozrusznik do śmigła bez kołpaka ale mi zawsze zeskakiwał. A jeszcze ciekawiej by było jak by mi zeskoczył w momencie zaskoczenia silnika. :wink: Już i tak nie mam czucia w jednym z opuszków....
lemko Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 trzeba obrocic gume w rozruszniku i po sprawie. ja tez dopiero w zeszlym sezonie sie o tym dowiedzialem.
motyl Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 trzeba obrocic gume w rozruszniku i po sprawie. ja tez dopiero w zeszlym sezonie sie o tym dowiedzialem. nie każda gumka sie do tego nadaje, ale fakt jest taki że obraca się gumkę która ma denko i dziurkę na dnie :] No i trzeba pamiętać o ściereczce i najlepiej spirytusie lub denaturacie bo jak się dobrze ufajdoli przepalonym olejem podkładka na śmigle i gumka rozrusznika, to z racji mniejszej powierzchni stylu powstaje mały kłopot z zakręceniem silnikiem - wtedy lekkie czyszczenie i odpalamy :]
bubu2 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Wiem, że zaraz się zacznie, ale motylu, siła tarcia nie zależy od wielkości powierzchni trących (powierzchni styku-jak piszesz). A jeśli chodzi o gumkę, to można ją sobie przerobić lub dorobić inną. Do pracy bez kołpaka. pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.