KRUUP Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam. Jak w temacie. Poszukuje silnika elektrycznego (i lipola) do modelu akrobacyjnego. Rozpietość około 160 cm waga bez silnika, zbiornika (baterii regulatora) to około ~1000-1100g Dobrze gdyby silnik krecił śmigłem ~13" obroty 8200-9000 No i bateria nie mam pojecia czy 3s; 4s a może 5s?? Ma starczyć na jakieś 6-7 min full pracy. Oczywiście ten sklep i te silnki ps: prosze o konkretne propozycje bo i tak juz mam starszny metlik w głowie :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Ile wagi zostanie Ci na napęd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Ile wagi zostanie Ci na napęd?Myśle ze do 800g oczywiście już z regulatorem, sam silnik i lipol to max 700g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 3D czy "zwykły akrobat"?Dobre pytanie, Tak naprawde model akrobacyjny na uwiezi, ale zblizałbym sie raczej z porównaniem do 3D nadmiaru mocy powinien troche mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Jemu chyba znacznie bliżej do 3D niż akrobata. Zaletą by było żeby kręcił dużym śmigłem, małymi obrotami z dużym momentem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Co myslicie o takim zestawie silnik, akumulator A może co z mniejszym kv silnik waga 579g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Teoretycznie z wyliczanek, 35-48-C 800kv na 4S (to które masz 5-6 minut lotu) na śmigle 14x7". Ew. 900 kv na 3S na śmigle 14x7". Ewentualnie jeżeli Ci się nie śpieszy, będę zamawiał w ciągu 2 tygodni w HK 3548-c 900kv do Nike2 i do Electry, akku 3S 4400, śmigło składane 12x6,5" - można by było testnąć (domówić 14x7" E). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Nie śpieszy mi sie i fajnie by było zrobic taki test. Tylko może ja podeśle Ci śmigiełko weglowe, 13" i na nim zrobisz test?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Pchnij mi mailem przypomnienie... to sobie zakonotuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Ok. Przypomne sie niedługo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam . Osobiście używałem silnika 3548/900 . Jeśli zastosujesz do niego zasilanie 4S to wystarczy mocy do modelu o wadze do 1800 gram . Na zasilaniu 3S mocy będzie za mało ., Pakiet powinien wystarczyć 4S 3200 mAh. 5 minut to model latał na pakiecie 2500 LiPo lub 2300 LiFe . Lepszym wyborem był by silnik 3548/800 . Miałbyś nieco mniejszy pobór prądu i nieco wolniejszy model , bo z silnikiem 3548/900 model potrafi być naprawdę szybki . Możesz też pomyśleć o silniku 4250 i jeszcze byś zszedł z prądem w dół . Ale zasilanie zdecydowanie 4S . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam . Osobiście używałem silnika 3548/900 . Jeśli zastosujesz do niego zasilanie 4S to wystarczy mocy do modelu o wadze do 1800 gramJakiego śmigła używałeś i jaki był pobór prądu. Zasilanie 3s do tego silnika na pewno nie da odpowiednich obrotów.5 minut to model latał na pakiecie 2500 LiPo lub 2300 LiFe Zakładałem ze silnik będzie brał około 35A i pracował 7 min. co daje ~4000mAh. Aku. nie może być na styk, bo pod koniec lotu będzie za duży spadek mocy. bo z silnikiem 3548/900 model potrafi być naprawdę szybki Predkość powinna wynosić ~90km/h okrążenie w granicach 5,5s.Co konkretnie byś zaproponował: ja nie jestem w tym temacie aż tak biegły… The system consists of the AXI 28-26-10 outrunner motor, a 4000 mAh Thunder Power Gen III Pro-Lite 4S2P battery pack, a Castle Creations Phoenix 45 speed controller with the helicopter brake and soft start functions enabled, and a Zergio Zigras CL timer set to six minutes of run time. I used a variety of props in testing, but settled on a Bill Lee 3 blade at 11 1/2-inch diameter and 4.1-inch pitch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam . Do silnika 3548/900 i zasilania 4S LiPo używałem śmigła APC E 13/4 . Do 3S używałem śmigła APC E 14/7 ale latałem Kataną S30 SebArtu o wadze 1430 gram . Używałem pakietu 4S 2500 mAh i latało się 5 - 6 minut . Używałem regla 40 Amper Jeti Advance lub Turnigy i nigdy nie było problemu . Do lotów na uwięzi powinien pakiet 3200 wystarczyć ci na 8-9 minut i wybierz silnik 3548/900 , jak byś chciał latać modelem 3D to 3548/800 . Zasilanie 4S LiPo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Witam. Zamówiłem w HC silnik 3548/900 i zasilanie 4S regulator 50A do heli. No i na razie jestem bardzo zadowolony, wsadziłem wszystko do modelu i na 3/4 gazu model wisi sobie w powietrzu. Na razie wszystko sprawdzałem w domu, nie mam też czym zmierzyć ile prądu pobiera. Jak sie zrobi cieplej to sprawdzę w praktyce czy przesadziłem z pojemnością baterii czy nie (4Ah). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Witam . Jeśli wisi na śmigle to będziesz latał komfortowo nie martwiąc się o czas lotu . Większa pojemność to też większe prądy , które może oddać pakiet bez nadmiernego przeciążenia . A z tym się wiąże większa żywotność pakietu . Same plusy większego pakietu . Oby ta wiosna szybciej nadeszła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.