Skocz do zawartości

Warjująca Lamka...


Crnox

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!! Ostatnio w mojej Lamie v4 dzieje się coś dziwnego. Kiedy biorę ją do rąk i leciutko

kolebie w prawo i lewo, łopaty same wprawiają się w ruch na około 1s i przestają. chciałem zaznaczyć że kontroler jest włączony. Co to może być? Pomóżcie bo ja jestem zielony i nie potrafię do tego dojść... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odejściu na około 15-17m objaw zanika.... ale gdy chce polatać po domu to po lądowaniu heli wznosi się na małą wysokość.... a to dla tego że moje lądowanie nie jest perfekcyjne i gdy ląduje występują wstrząsy i łopaty same się przez moment kręcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I pytanie podstawowe - Rozwinąłeś antenę odbiornika? :wink:

 

E'sky to niestety tani, kiepskiej jakości model i ma raczej niskiej klasy sterowanie. Jest bardzo wrażliwe na wszelkie zakłócenia.

 

Chodzi ci o to, że wirnika same ruszają, czy o to, że ruszają się serwa? Jeśli o to, że ruszają się serwa, to tak ma być - to znaczy, że działa wbudowany żyroskop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręcą się wirniki... a co do anteny odbiornika to tak była wyciągnięta na maxa, i tak właśnie po kolejnej próbie o mało bym sobie krzywdy nie zrobił... dość to niebepieczne

Podsumowując, jestem od heli jakieś 10m kontroler jest włączony antena wyciągnięta, kontroler zostawiam na miejscu, podchodzę do heli, potrząsam nim i łopaty się obracają, ale jest jeszcze coś, podczas gdy to się dzieje słychać piszczenie, nie wiem czy dochodzi z serwa czy skąd, nie moge się dosłuchać. gdy pisk zanika, objawy też zanikają(podczas potrząsania niec się nie dzieje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak masz wypuszczoną antenę z odbiornika (ta kostka elektroniki w modelu)?

 

Wszystko wskazuje na problem z zakłóceniami. W tej klasie modeli, raczej tego nie przeskoczysz, bez wymiany aparatury.