Maciej Ritmann Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Takie mnie pytanie dręczy. Czemu w rurę wydechową wtykamy rurkę biegnącą od baku? i dwa: czy jeśli zostawię samo kolanko ,a wydech zrobię tak żeby spaliny wylatywały z tyłu modelu, ewentualnie kolanko sam zrobię jakoś i wydech ustawię z tyłu, to czy jeśli nie podłączę tego wężyka do wydechu, to co się stanie? Model gs vision
meloow Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 a wtykasz to, po to, aby ciśnienie z wydechu pompowało zbiornik paliwa i paliwko pod ciśnieniem leciało do gaźnika.
utopia Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 ciśnienie pomaga wypychać paliwo do gaźnika
f-150 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Nie grzeb przy wydechu.Silnik to dwusuw i wydech jest dostrajany do pojemnosci.Jeżeli zmnienisz jego kształt lub pojemność to będą problemy z regulacją silnika.Na pierwsze już otrzymałeś odpowiedź.
Maciej Ritmann Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 f-150 a pytanie do ciebie: co może być powodem tego, że przy rozgrzanym silniku jak dodaję gwałtownie gazu, to silnik gaśnie? nie mogę tego zlikwidować edit: pytanie do każdego ::
cyrax_ojz Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 silnik zostaje zalany ? spróbuj przykręcić iglicę górnych obrotów
Maciej Ritmann Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 paliwko dochodzi, zalany? jezu a która to jest iglica górnych obrotów? od mieszanki? czy ta pod nią?
f-150 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Napisz coś bliżej.To że silnik ciepły to jeszcze nic nie znaczy,konkretnie jaka temperatura.(Jak nie masz termometru to ślina na palec i przejedź po głowicy.Jeżeli ślina się gotuje to za wysoka temperatura,jeżeli szybko odparowuje ale się nie gotuje może być,jeżeli długo pozostaje mokre -za niska temperatura)Jaka pojemność silnika,jakiego paliwa używasz (% nitro),o jakiej ciepłocie masz teraz wkręconą świecę? Czy gaśnięcie następuje podczas ruszania z miejsca,czy podczas jazdy po gwałtownym dodaniu gazu? Chyba sobie wpiszę w motto "nie jestem wróżką" Jeżeli nie poradzisz sobie to zadzwoń do mnie (nr.tel podam Ci na PW),spakuj paczkę i przyślij model do mnie,ew. zapraszam do Krakowa.
Maciej Ritmann Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 teraz to ja nie sprawdzę nic, bo szarpanka jest dead. (dead=nie do naprawy) ale powiem tak: silnik gs, 18cu(nie wiem jak to się przekłada na ccm) gaśnięcie następuje przy ruszaniu z miejsca przy gwałtownym dodaniu gazu, nic się nie dzieje, jeśli powoli dodaję gaz. paliwko to big bank 16% świeca nn. miałem a5 (zamieniłem z "firmowej" bo myślalem, że tamta źle grzje, a5 się spaliła, a firmówka nadal działa...)
f-150 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Wkręć dolną śrubę (tą w osi przepustnicy) o 1/8 obrotu.i próbuj.Jeżeli wzrosną wolne obroty to odkręć śrubkę wolnych (taka mała umieszczona pod kątem do osi gaźnika).Wkręcaj aż nastąpi poprawa.Słuchaj jak silnik schodzi z wysokich obrotów.Jeżeli schodzi zbyt wolno lub pracuje nierówno odpuść 1/8 i skręć górną śrubę(na wejściu do gażnika z wężykiem) o 1/8 obrotu.Sprawdzaj temperaturę. Co padło w szarpance?Wszystko da się naprawić chyba że szarpałeś do końca i pękł bębenek .
Maciej Ritmann Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 szarpanka padła dawno temu, urwał się wężyk, naprawiłęm, zajefajna linka z castoramy wytrzymalsza niż oryginalna, a teraz poszłą sprężyna, niestety w dwuch miejscach, przy bębenku i w połowie :: muszę kupić szarpankę, ale powiedz mi czy do 18cu (ile to kurde ccm?) pasować będzie na 12cu czy lepiej na 21? pzdr
f-150 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Wszystko zależy od firmy,np.Force we wszystkich silnikach od 2,5 do 4,6 ma tą samą szarpankę.W HPI tak samo z wyjątkiem silników serii K.Nie powinno być problemu ale weź od .21
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.