Maciej Ritmann Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Takie mnie pytanie dręczy. Czemu w rurę wydechową wtykamy rurkę biegnącą od baku? i dwa: czy jeśli zostawię samo kolanko ,a wydech zrobię tak żeby spaliny wylatywały z tyłu modelu, ewentualnie kolanko sam zrobię jakoś i wydech ustawię z tyłu, to czy jeśli nie podłączę tego wężyka do wydechu, to co się stanie? Model gs vision Link to comment Share on other sites More sharing options...
meloow Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 a wtykasz to, po to, aby ciśnienie z wydechu pompowało zbiornik paliwa i paliwko pod ciśnieniem leciało do gaźnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
utopia Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 ciśnienie pomaga wypychać paliwo do gaźnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Nie grzeb przy wydechu.Silnik to dwusuw i wydech jest dostrajany do pojemnosci.Jeżeli zmnienisz jego kształt lub pojemność to będą problemy z regulacją silnika.Na pierwsze już otrzymałeś odpowiedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Ritmann Posted February 24, 2010 Author Share Posted February 24, 2010 f-150 a pytanie do ciebie: co może być powodem tego, że przy rozgrzanym silniku jak dodaję gwałtownie gazu, to silnik gaśnie? nie mogę tego zlikwidować edit: pytanie do każdego :: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyrax_ojz Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 silnik zostaje zalany ? spróbuj przykręcić iglicę górnych obrotów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Ritmann Posted February 24, 2010 Author Share Posted February 24, 2010 paliwko dochodzi, zalany? jezu a która to jest iglica górnych obrotów? od mieszanki? czy ta pod nią? Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Napisz coś bliżej.To że silnik ciepły to jeszcze nic nie znaczy,konkretnie jaka temperatura.(Jak nie masz termometru to ślina na palec i przejedź po głowicy.Jeżeli ślina się gotuje to za wysoka temperatura,jeżeli szybko odparowuje ale się nie gotuje może być,jeżeli długo pozostaje mokre -za niska temperatura)Jaka pojemność silnika,jakiego paliwa używasz (% nitro),o jakiej ciepłocie masz teraz wkręconą świecę? Czy gaśnięcie następuje podczas ruszania z miejsca,czy podczas jazdy po gwałtownym dodaniu gazu? Chyba sobie wpiszę w motto "nie jestem wróżką" Jeżeli nie poradzisz sobie to zadzwoń do mnie (nr.tel podam Ci na PW),spakuj paczkę i przyślij model do mnie,ew. zapraszam do Krakowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Ritmann Posted February 25, 2010 Author Share Posted February 25, 2010 teraz to ja nie sprawdzę nic, bo szarpanka jest dead. (dead=nie do naprawy) ale powiem tak: silnik gs, 18cu(nie wiem jak to się przekłada na ccm) gaśnięcie następuje przy ruszaniu z miejsca przy gwałtownym dodaniu gazu, nic się nie dzieje, jeśli powoli dodaję gaz. paliwko to big bank 16% świeca nn. miałem a5 (zamieniłem z "firmowej" bo myślalem, że tamta źle grzje, a5 się spaliła, a firmówka nadal działa...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Wkręć dolną śrubę (tą w osi przepustnicy) o 1/8 obrotu.i próbuj.Jeżeli wzrosną wolne obroty to odkręć śrubkę wolnych (taka mała umieszczona pod kątem do osi gaźnika).Wkręcaj aż nastąpi poprawa.Słuchaj jak silnik schodzi z wysokich obrotów.Jeżeli schodzi zbyt wolno lub pracuje nierówno odpuść 1/8 i skręć górną śrubę(na wejściu do gażnika z wężykiem) o 1/8 obrotu.Sprawdzaj temperaturę. Co padło w szarpance?Wszystko da się naprawić chyba że szarpałeś do końca i pękł bębenek . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Ritmann Posted February 25, 2010 Author Share Posted February 25, 2010 szarpanka padła dawno temu, urwał się wężyk, naprawiłęm, zajefajna linka z castoramy wytrzymalsza niż oryginalna, a teraz poszłą sprężyna, niestety w dwuch miejscach, przy bębenku i w połowie :: muszę kupić szarpankę, ale powiedz mi czy do 18cu (ile to kurde ccm?) pasować będzie na 12cu czy lepiej na 21? pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Wszystko zależy od firmy,np.Force we wszystkich silnikach od 2,5 do 4,6 ma tą samą szarpankę.W HPI tak samo z wyjątkiem silników serii K.Nie powinno być problemu ale weź od .21 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.