Jump to content

Recommended Posts

Takie mnie pytanie dręczy. Czemu w rurę wydechową wtykamy rurkę biegnącą od baku? i dwa: czy jeśli zostawię samo kolanko ,a wydech zrobię tak żeby spaliny wylatywały z tyłu modelu, ewentualnie kolanko sam zrobię jakoś i wydech ustawię z tyłu, to czy jeśli nie podłączę tego wężyka do wydechu, to co się stanie? Model gs vision

Link to comment
Share on other sites

Nie grzeb przy wydechu.Silnik to dwusuw i wydech jest dostrajany do pojemnosci.Jeżeli zmnienisz jego kształt lub pojemność to będą problemy z regulacją silnika.Na pierwsze już otrzymałeś odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

Napisz coś bliżej.To że silnik ciepły to jeszcze nic nie znaczy,konkretnie jaka temperatura.(Jak nie masz termometru to ślina na palec i przejedź po głowicy.Jeżeli ślina się gotuje to za wysoka temperatura,jeżeli szybko odparowuje ale się nie gotuje może być,jeżeli długo pozostaje mokre -za niska temperatura)Jaka pojemność silnika,jakiego paliwa używasz (% nitro),o jakiej ciepłocie masz teraz wkręconą świecę?

Czy gaśnięcie następuje podczas ruszania z miejsca,czy podczas jazdy po gwałtownym dodaniu gazu?

Chyba sobie wpiszę w motto "nie jestem wróżką"

Jeżeli nie poradzisz sobie to zadzwoń do mnie (nr.tel podam Ci na PW),spakuj paczkę i przyślij model do mnie,ew. zapraszam do Krakowa.

Link to comment
Share on other sites

teraz to ja nie sprawdzę nic, bo szarpanka jest dead. (dead=nie do naprawy)

ale powiem tak:

silnik gs, 18cu(nie wiem jak to się przekłada na ccm) gaśnięcie następuje przy ruszaniu z miejsca przy gwałtownym dodaniu gazu, nic się nie dzieje, jeśli powoli dodaję gaz. paliwko to big bank 16% świeca nn. miałem a5 (zamieniłem z "firmowej" bo myślalem, że tamta źle grzje, a5 się spaliła, a firmówka nadal działa...)

Link to comment
Share on other sites

Wkręć dolną śrubę (tą w osi przepustnicy) o 1/8 obrotu.i próbuj.Jeżeli wzrosną wolne obroty to odkręć śrubkę wolnych (taka mała umieszczona pod kątem do osi gaźnika).Wkręcaj aż nastąpi poprawa.Słuchaj jak silnik schodzi z wysokich obrotów.Jeżeli schodzi zbyt wolno lub pracuje nierówno odpuść 1/8 i skręć górną śrubę(na wejściu do gażnika z wężykiem) o 1/8 obrotu.Sprawdzaj temperaturę.

Co padło w szarpance?Wszystko da się naprawić chyba że szarpałeś do końca i pękł bębenek .

Link to comment
Share on other sites

szarpanka padła dawno temu, urwał się wężyk, naprawiłęm, zajefajna linka z castoramy wytrzymalsza niż oryginalna, a teraz poszłą sprężyna, niestety w dwuch miejscach, przy bębenku i w połowie ::lol::

muszę kupić szarpankę, ale powiedz mi czy do 18cu (ile to kurde ccm?) pasować będzie na 12cu czy lepiej na 21? pzdr

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.