chiboogi Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 motyl juz raz cie prosilem..... a jak chcialbys juz wiedziec dlaczego sie pytalem czy mamy czy nie to moge ewentualnie ci odpowiedziec... "po co kupowac skoro jest" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Tomek jest pełnoprawnym członkiem mojego klubu a ten papier kupuję na metry firma Siacar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 \ Tomek jest pełnoprawnym członkiem mojego klubu,....... No to zmienia postać rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinn Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Może to zabrzmi głupio ale spytam co tam: Czy śmigiełka np. 8x6 do modeli z silnikami cd czy Skaleniowymi za 33zł też należy wyważać? Czy koniecznie trzeba urzyć do tego takiego przyżądu jak na foto? Nie mam takowego i nie wiem czy wyważanie takiego małego śmigiełka jest konieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Nie musisz wyważać śmigła aczkolwiek jest to zalecane i na pewno przedłuży żywotność silnika. Nawet tak małe śmigło źle wyważone wprowadza dodatkowe drgania i dodatkowe napieranie na łożyskowanie silnika. Co do urządzenia do wyważania możesz wykorzystać takie jak na zdjęciu lub zrobić samemu wykorzystując magnesy, Motyl zrobił takie coś, na forum gdzieś są zdjęcia zaraz poszukam i dam link do tego wątku... edit: w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 ...nie wspominając o tym, że żle/niewyważone śmigło może spowodować wybudowanie się silnika w locie, lub wogóle rozsypanie modelu w powietrzu :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 A jak jest z wyważaniem smigieł 3-łopatowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Way Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Wyważanie śmigła to takie wyważenie aby śmigło stało w każdej pozycji i się nie przekrecało. To samo się tyczy ( poprawcie mnie jeśli się mylę ) dwó łopatotych jak i trzy lub cztero łopatowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 To samo się tyczy ( poprawcie mnie jeśli się mylę ) dwó łopatotych jak i trzy lub cztero łopatowe. poprawie cie-dwu lopatowych co do reszty masz racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 I dodam jeszcze że nie wyważone śmigło nawet GWS, powoduje że silnik nie kręci full opcji obrotów W spalince 4,6cm po wyważeniu zyskałem 500obr na śmigle 10x6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Way Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 To samo się tyczy ( poprawcie mnie jeśli się mylę ) dwó łopatotych jak i trzy lub cztero łopatowe. poprawie cie-dwu lopatowych co do reszty masz racje O ja Cię pi...ę... TAKA ORTOGRAFKA!! :oops: I tak to jest jak się pisze poprawnie z polską czcionką...I u mnie jest tak że szybciej piszę niż myślę :crazy: :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.