Skocz do zawartości

Powitanie z Szamotuł


Vespa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

 

Mam na imię Łukasz, mieszkam w Szamotułach (35 km od Poznania), mam 29 lat. Na co dzień pracuję jako grafik komputerowy w firmie reklamowej. Modelarstwem zajmuję się od niedawna, właściwie dopiero zaczynam budowę pierwszego samolotu (Wicherek 25). Z tego też powodu postanowiłem się zarejestrować na Waszym forum.

 

W pracy mam dostęp do lasera CNC, wykorzystywanego głównie do grawerki na gadżetach reklamowych, czasem do wycinania drewnianych elementów do modeli.

 

Bakcylem modelarskim zaraził mnie mój szef, który od jakiegoś już czasu zajmuje się samolotami i czasami mu w tym asystuję. Jednym z większych wspólnych przedsięwzięć była budowa sterowca o długości ok 4 m całkowicie od podstaw - łącznie z wykrojeniem i posklejaniem bryt - napełnionego helem.

 

Moim jedynym "prawie" samodzielnym dokonaniem, była budowa micro riggerka (motorówka na elektrycznym silniczku tower pro). Jak widać - na razie nie mam doświadczenia ale liczę na Waszą pomoc. Będę zadawał dużo pytań mimo iż znam zastosowanie opcji "szukaj". Bywam dociekliwy.

 

Mam nadzieję, że znajdę tutaj to czego szukam - czyli miłej atmosfery i skorych do pomocy ludzi.

 

EDIT: czy mogę założyć osobny temat o moim wicherku i w nim zadawać wszelkie nurtujące mnie pytania czy lepiej podczepić się pod temat zaczęty przez kogoś innego? Widzę, że kilka ich jest ale nie chciałbym komuś robić śmietnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie