klaps6 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Witam. Zastanawiam się nad silnikiem (75) budżet ograniczony więc padło na chińczyki. Co lepiej kupić ST czy ASP? Silnik do akrobata prawie F3A (klub). Dotychczas lata na 10ccm starym mvvs'ie i radzi sobie całkiem nieźle. Proszę o porady od posiadaczy, jak wchodzą na obroty, jakie mają osiągi itp. Jeszcze raz proszę o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Ja bym brał pierścieniowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Też skłaniam się ku ST, tylko że ostatnio zasłyszały mnie negatywne opinie to nim, podobno produkcja przeniesiona do chin jest gorsza od poprzedniej. Kto lata na nowej serii i może coś powiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Mam ST jeszcze z włoskiej produkcji ale następny będzie z Chin .Przecież Włosi kontrolują produkcję. ASP potrafią mieć duży rozrzut jakości. Poza tym jak już Motyl napisał ST to pierścieniowiec i jeszcze jedna zaleta jak dla mnie . Tłumik mocowany na króćcu i w związku z tym można go odsunąc od modelu i skierować w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Sam użytkuję silnik ST G40 Ring w wersji produkowanej już w Chinach. Oczywiście pojawiają się w sieci różne opinie i problemy na temat tej marki. Należy jednak zwrócić uwagę że przez to iż silniki te są dostępne cenowo często trafiają do młodych czy jeszcze nie doświadczonych modelarzy. Oczywistym jest wówczas iż mogą pojawić się problemy - stąd znakomita część negatywnych opinii. Ja jako użytkownik silnika tej marki a także innych marek oceniam swój motorek na bdb . Tutaj film z lotu modelu napędzanego właśnie tym silnikiem. http://video.google.pl/videoplay?docid=2223217610207429199&hl=pl ASP użytkownikiem nie jestem i przyznam że kusząca jest cena a także nie co mniejsza waga. Niestety trochę niepokojące są opinie wypowiadane przez doświadczonych modelarzy na temat tej marki - chodzi o rozrzut produkcyjny. Chętnie sam poczytam opinii na temat tej marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Silnik do akrobata prawie F3A (klub). Dotychczas lata na 10ccm starym mvvs'ie i radzi sobie całkiem nieźle. W tej sytuacji polecam Ci MVVS'a 12,7ccm. Silnik naprawde super wykonany i co wazniejsze jest to tzw. long stroke - idealny do akrobacji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 W tej sytuacji polecam Ci MVVS'a 12,7ccm Silnik oczywiście o klasę wyżej ale cena z zupełnie innego zakresu... chyba że o czymś nie wiem. Sam użytkuję silnik ST G40 Ring w wersji produkowanej już w Chinach. Na jakim paliwie latasz? (ile nitro i jaki olej) Silniczek naprawdę ładnie pracuje, oby tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Na jakim paliwie latasz? (ile nitro i jaki olej)Silniczek naprawdę ładnie pracuje, oby tak dalej. Model Technics Sport 5 Charakterystyka (skład) : * ~77% - Metanol CH3OH, w którym zawartość wody jest mniejsza niż 0,05% * 18 % - KLOTZ - olej syntetyczny * 5 % - Nitrometan * Dodatki uszlachetniające W tym sezonie mam zamiar spróbować paliw ArcticGlow - to ze względu na cenę bo Paliwom Model Technics nic zarzucić nie mogę. Dobra decyzja? Czy dać sobie spokój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Moim zdaniem dobra. Latam na paliwie arcticglow A1/19TLRD i jestem zadowolony, wypaliłem już 4x5 litrów, nie zaobserwowałem żadnych negatywnych cech tego paliwa. Wracając do tematu: Będzie ST, wątpliwości rozwiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berias Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Witam. Od roku używam ST G51 ring. Jakść wykonania w porównaniu do OS-a mierna. Z regulacją nie ma problemów, stosunek mocy do pojemności bardzo dobry. Nie wiem jak w innych przypadkach, ale u mnie paliwo wypływa z silnika w okolicach wału, co nie jest zbyt przyjemne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 26 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Witam ponownie. Miał być 12.5ccm a w końcu wylądował u mnie 15ccm supertigre. Kupiłem używany, jak głosi opis wypalił niecałe 5 litrów paliwa, zapalałem na hamowni, pracuje ładnie, wchodzi na obroty dosyć szybko i płynnie. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.