Skocz do zawartości

Czy Extra330 depron polata na tym silniku?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Tak się złożyło, że dostałem prawie za free taki silnik : http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=12006

 

Tower Pro 2410-08 Gold Mount

 

# Obroty / Volt : 890 [KV]

# Średnica : 31 mm

# Wysokość : 32 mm

# Wysokość całkowita : 62 mm

# Śr. wału : 3 mm

# Waga silnika : 64 g

# Pobór prądu : 10,9 A przy 10 V, max. 12A/60s

# Maksymalna sprawność: 66%

# Maksymalne obroty: 10600 rpm/min

# Zasilanie : 2 - 3 Li-Pol

# Śmigło : 10x4,7 (2s), 9x4,7 (3s)

# Moc maksymalna : 84 W/60 sek.

 

Przy pakiecie 500mAh czas latania na max gazie to niecałe 3min.

Ale przy pakiecie 1300mAh to już 7min, tylko, że model robi się cięższy co nie jest zaletą

 

I nabrała mnie ochota polatania czymś małym i 3D. Czy ten silnik nada się do tego modelu? Ciąg ma dosyć duży.

 

Z racji tego, że nie mam żadnego doświadczenia z lataniem 3D, zadałem to pytanie.

Pakiety raczej 2s kupię kilka w HC.

 

PS: Żeby ktoś nie myślał, że robię model 3D przez to, że dostałem silnik za 30zł. :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje krzywe oko pakiet 2s do 890KV pasuje kiepsko. Zdecydowanie 3s.

Przez 3d rozumiesz deskolota? Na tym silniku IMO można fajnie polatać modelem 80-90cm rozpiętości, lekkim.

Natomiast podana moc silnika albo jego waga na oko stoją w sprzeczności.

Taki silnik powinien mieć 120-180W. Lub ważyć 35g. Albo to naprawdę kiepski silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym silniku IMO można fajnie polatać modelem 80-90cm rozpiętości, lekkim.

Ten model ma właśnie 91.5cm. Tylko napisałeś lekkim- ile gram miałeś na myśli (około 300)?

 

 

PS:

Mam jeszcze taki silnik:

http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4321 ,myślę, że jest on lepszy do tego shocka. Tak wywnioskowałem z twojej wypowiedzi.