robraf Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Sorki ze nie odytuje ale zobaczylem tez po wydrukowaniu oprócz wręg ze brakuje mi statecznikow i sterow, dobrze tez by bylo miec kształt lotki to co mi Pan wysłał ma 120cm dł(bok kadluba ale jak dojdzie silnik i statecznik bedzie okolo 150 wiec powinno byc dobrze jeszcze raz dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ok w takim razie wieczorkiem dorobie Ci reszte wydruków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faciu Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ja po złożeniu w całość madmana i uzbrojeniu również mam wagę 3 kg. Taki mały czołg. Jednak po założeniu Osmax91 -4 takta wszelkie problemy z wagą zniknęły. Silnik ma taki ciąg, że przy 3,5 kg nie było by problemu. Dlatego składając po raz drugi madmana patrzyłem na wytrzymałość a nie na wagę. Zawis - może troszkę nieudolny jest bezproblemowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ja po złożeniu w całość madmana i uzbrojeniu również mam wagę 3 kg. Taki mały czołg. Jednak po założeniu Osmax91 -4 takta wszelkie problemy z wagą zniknęły. Silnik ma taki ciąg, że przy 3,5 kg nie było by problemu. Dlatego składając po raz drugi madmana patrzyłem na wytrzymałość a nie na wagę. Zawis - może troszkę nieudolny jest bezproblemowy. Niestety w moim wypadku przy tej wadze mialem problemy z zawisem a o wyjsci juz nie było mowy być może OS jest trosze silniejszy albo ja mam zle wyregulowany silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 ile te wasze silniki maja ciagu? bo z niepewnych źrodel mam sie z mojego asp 75 mozna wycisnac 5,5-6kg extra moja wazy okolo 3000g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faciu Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 mam wrażenie, że asp nie powinno odbiegać mocą od osmaxa. A jakie masz śmigło na silniczku. Ja założyłem 14x6 mastera i zawisy piękne wychodziły i wyjście bezproblemowe ( nieudolne zawisy :jupi: :jupi: :jupi: ) a teraz założyłem 14x8 i na połowie gazu chce wyrwać silnik z łoża. Nawet nie zdążyłem się rozpędzić i na połowie gazu wyskoczył jak z procy. KRZYSZTOF a ten twój silnik to chyba 4 takt. A wyregulowałeś zawory. Po regulacji nie dość ,że pali od kopa to jeszcze chodzi o niebo lepiej. A ponadto nie dalej jak w ubiegłym tygodniu wykręciłem gaźnik bo nie wchodził na wysokie obroty i zawisu też nie było. zrobił się mały traktorek i nie chciał się dać wyregulować. Przedmuchałem kompresorem i teraz chodzi jak dawniej. Aż miło posłuchać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 mam wrażenie, że asp nie powinno odbiegać mocą od osmaxa. A jakie masz śmigło na silniczku. Ja założyłem 14x6 mastera i zawisy piękne wychodziły i wyjście bezproblemowe ( nieudolne zawisy :jupi: :jupi: :jupi: ) a teraz założyłem 14x8 i na połowie gazu chce wyrwać silnik z łoża. Nawet nie zdążyłem się rozpędzić i na połowie gazu wyskoczył jak z procy. KRZYSZTOF a ten twój silnik to chyba 4 takt. A wyregulowałeś zawory. Po regulacji nie dość ,że pali od kopa to jeszcze chodzi o niebo lepiej. A ponadto nie dalej jak w ubiegłym tygodniu wykręciłem gaźnik bo nie wchodził na wysokie obroty i zawisu też nie było. zrobił się mały traktorek i nie chciał się dać wyregulować. Przedmuchałem kompresorem i teraz chodzi jak dawniej. Aż miło posłuchać. Owszem mój silnik to czterotakt zaworów jeszcze nie regulowałem w tym sezonie poeksperymentuje w ubiegłym sezonie najlepsze osiągi miałem na śmigle APC 15x4w co do jednego masz racje są problemy z wchodzeniem na wysokie obroty spróbuje twojej metody . Mam nadzieję że z zaplanowaną wagą modelu nie będę miał już takich problemów jak w ubiegłym sezonie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faciu Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 wyczytałem, że raz na sezon przed lub po, powinno się wyregulować zawory. Trzymam się tego i na razie jest ok. A regulacja wysokich obrotów - u mnie na full gaz i nie mogłem wyczuć przejścia z najwyższych obrotów do momentu spadku obrotów. Kręciłem i kręciłem i za cholerkę nie dało się tego zrobić. Po wydmuchaniu gaźnika słońce zaświeciło. . Nie ten sam silnik. Regulacja przebiegała książkowo. Moment przejścia obrotów znalazłem od razu i jak w książkach odkręciłem o 40-45 stopni by lekko przelewał (zalecenia). I oczywiście paliwo z 10% nitro. Regulacja wolnych też obowiązkowa. Myślę , że twój silnik spokojnie powinien ciągnąć ten ciężar z nadmiarem mocy. Kolega ma asp 4 takt 10 cm i ciągnął SLOWPOKA 1,3m rozpiętości a ciężar też znaczny ok. 2,5 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baczek Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Powstaje także wersja elektryczna tego modelu, został pomniejszony do 1100mm może być także w wersji spalinowej, model ten zobaczyć można zobaczyć tutaj: http://www.rcclub.eu/viewtopic.php?f=15&t=120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.