Skocz do zawartości

Dyskusja o silniku w hype mx-2

pawel66

Rekomendowane odpowiedzi

silnik naprawiłem (bez młotka :lol: ) ale jako ze się ściemniło a mi się chciało polatać to wyszedłem na boisko - nawet jasno wyło jak na 18. Model w górę 3 kółeczka i pionowe wznoszenie, niestety niebo było ciemne :roll: straciłem rozeznanie nie wiedziałem czy jest przodem czy tyłem. Śmigną jeszcze troszkę na linnię drzew (jeszcze gorzej z widocznością) o na około 5 metrach puściłem gaz i czekałem na łup :crazy:

Po usłyszeniu sygnału (łup) poszedłem go szukać, znalazłem go przełamanego na pół z o dziwo całym śmigłem :jupi: Na jutro model skleję i będę latał z rańca przy dobrym świetle. Przy sklejaniu muszę się zastanowić jak wzmocnić podwozie bo jego zaczep w kadłubie jest po prostu katastroficznie spier.. przez producenta - przy lądowaniu podwozie skład asie jak krzesełko rybackie

apropo silnika nad tym eis zastanawiałem ale on ma 1100 kv a a mi potrzeba silnik na śmigło 13x4 (takie było w zestawie i nie chcę zmieniać (ładnie wygląda) zanim kupie następny muszę zważyć ten co jest

a tak w ogóle to mój model wygląda tak (malowanie jak na filmiku)

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1113344

jasno jak na 18 :P jak poleciałem wyżej to już za ciemno noo :rotfl:

edit:

ktoś to przetłumaczy?? chodzi o wzmocnienie podwozia

i jeszcze 1 czym kleic ten model on jest chyba ze styropianu. kleiłem CA ale pod skrzydłem trochę za dużo dałem i lekko podtopiło :?

Get some laminated ply (around 5 or 6 mm thick) and long enough to fit into the landing gear cavity. I made mine from 3 pieces of light ply and glued them all on top of each other with epoxy. Epoxy the ply into the cavity and try to ensure it is level.

Leave it for at least a day to cure properly and then drill very small holes (2mm) thru the ply on an angle. Do this all around the outside of the ply rectangle.

Then poke small wooden skewers liberally dunked in epoxy into the holes and push them deep into the foam. You have to be careful on the rear side as the skewers will poke out of the foam and into the wing cavity. JusT feel for them with you free hand and when the tip of the skewer comes out just back off a couple off say 4mm. cut off the skewer at the landing gear side and then poke the skewer into the hole 2mm.

This will leave a flat surface on the ply to mount your landing gear. repeat above with all the skewers into all of the holes and allow the epoxy to fully cure.

Now you can drill the holes required to mount your landing gear and screw it down, I used carbon fiber legs from hobby city and 6cm wheels, wheel axles and wheel stoppers all from Hobby City or Hobby King??

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.