Mariusz N Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam. Co koledzy sądzicie o nowym produkcie OS MAXA.kliknij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielstol Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Powiem szczerze że na zdjęciu wygląda na dopracowany silnik.Mówię z wyglądu zewnętrznego ,nie wiadomo co jest w środku .Ale znając os maxa z mniejszych silników żarowych myślę że to nie będzie niewypał ,os dużo czasu i pieniędzy wydaję na doskonalenie swojej technologi ,ale też testuję nowe rozwiązania , właśnie dlatego tak wysoko się ceni na rynku. :wink: Mam trzy silniki os max (46 i 55 AX oraz 91 FS ),każdy z nich jest wykonany praktycznie wzorowo.Zobaczymy jak będzie się sprawował ,jak któryś z użytkowników odchudzi swoją kieszeń o 2299.00zł 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coach Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 ciekawe czy pasują do niego tłumiki od DA... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Moim zdaniem wygląda nieźle, ale szczerze mówiąc gaźnik moim zdaniem powinien być z tyłu. Nie wyjaśnię tego technologicznie, ale ponoć silniki chodzą wtedy najlepiej - wystarczy spojrzeć na firmy przodujące w benzyniakach. Taki układ jak OS mają dwa MVVSy, WEBRA też zdaje się stosuje takie rozwiązania. Jest to moim zdaniem najprostsza przeróbka żarowca na tanie paliwko. MVVSa widziałem w praktyce i nie był taki świetny. Myślę, że OS poszedł troszkę na skróty i wypuścił nowy silniczek za bardzo nie modyfikując swoich technologii z silników żarowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.