Jump to content

OS MAX GT55 dostępny w Polsce


Mariusz N

Recommended Posts

Powiem szczerze że na zdjęciu wygląda na dopracowany silnik.Mówię z wyglądu zewnętrznego ,nie wiadomo co jest w środku .Ale znając os maxa z mniejszych silników żarowych myślę że to nie będzie niewypał ,os dużo czasu i pieniędzy wydaję na doskonalenie swojej technologi ,ale też testuję nowe rozwiązania , właśnie dlatego tak wysoko się ceni na rynku. :wink: Mam trzy silniki os max (46 i 55 AX oraz 91 FS ),każdy z nich jest wykonany praktycznie wzorowo.Zobaczymy jak będzie się sprawował ,jak któryś z użytkowników odchudzi swoją kieszeń o 2299.00zł 8)

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem wygląda nieźle, ale szczerze mówiąc gaźnik moim zdaniem powinien być z tyłu. Nie wyjaśnię tego technologicznie, ale ponoć silniki chodzą wtedy najlepiej - wystarczy spojrzeć na firmy przodujące w benzyniakach. Taki układ jak OS mają dwa MVVSy, WEBRA też zdaje się stosuje takie rozwiązania. Jest to moim zdaniem najprostsza przeróbka żarowca na tanie paliwko. MVVSa widziałem w praktyce i nie był taki świetny. Myślę, że OS poszedł troszkę na skróty i wypuścił nowy silniczek za bardzo nie modyfikując swoich technologii z silników żarowych.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.