Skocz do zawartości

OS MAX GT55 dostępny w Polsce


Mariusz N

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem szczerze że na zdjęciu wygląda na dopracowany silnik.Mówię z wyglądu zewnętrznego ,nie wiadomo co jest w środku .Ale znając os maxa z mniejszych silników żarowych myślę że to nie będzie niewypał ,os dużo czasu i pieniędzy wydaję na doskonalenie swojej technologi ,ale też testuję nowe rozwiązania , właśnie dlatego tak wysoko się ceni na rynku. :wink: Mam trzy silniki os max (46 i 55 AX oraz 91 FS ),każdy z nich jest wykonany praktycznie wzorowo.Zobaczymy jak będzie się sprawował ,jak któryś z użytkowników odchudzi swoją kieszeń o 2299.00zł 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wygląda nieźle, ale szczerze mówiąc gaźnik moim zdaniem powinien być z tyłu. Nie wyjaśnię tego technologicznie, ale ponoć silniki chodzą wtedy najlepiej - wystarczy spojrzeć na firmy przodujące w benzyniakach. Taki układ jak OS mają dwa MVVSy, WEBRA też zdaje się stosuje takie rozwiązania. Jest to moim zdaniem najprostsza przeróbka żarowca na tanie paliwko. MVVSa widziałem w praktyce i nie był taki świetny. Myślę, że OS poszedł troszkę na skróty i wypuścił nowy silniczek za bardzo nie modyfikując swoich technologii z silników żarowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.