MironRC Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Witam! Zabrałem się za montaż silnika do Cessny i jak zwykle: "zawsze coś" :wink: , miejsce na tłumik jest za male. Silnik to MDS 11ccm, jego tlumik sklada sie z kilku części, przyszło mi do głowy i nawet to by pasowało, ze gdybym wyjął środkową cześć z tłumika to było by to idealnie. Po prostu bym go skrócił jakieś 4-5 cm. Teraz pytanie czy praca silnika się nie zmieni?nie straci na mocy?ciśnienie będzie,ale czy nie za duże, jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Nie powinno nic złego sie stać. Przedłużenie jest generalnie po to, zeby wyciszyć bardziej silnik; często spotyka się tłumiki w wersji 'standard' i 'long' z przeznaczeniem do tych samych silników. Mogę się jednak mylić, bo żadnych prób nie przeprowadzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 tzn wyczytałem ze są nawet dwie wersje tego tłumika i własnie cześć, która chce wyjąc jest wyraźnie inna, wiec intuicyjnie nadaje się do modyfikacji ale czuje, ze trzeba będzie odpalić i sprawdzić jak się zachowuje silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Zgadza się. Trzeba poeksperymentować ponieważ zmiana tłumika ma wpływ na kompresję. Dla tego na pewno trzeba wyregulować silnik na nowo. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 .........ponieważ zmiana tłumika ma wpływ na kompresję........Proszę o wytłumaczenie tej śmiałej tezy bo przyznam się, że nie rozumiem o czym piszesz :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Robiłem kiedyś próbę z MDS 40 , po wywaleniu wewnętrznej przegrody z tłumika obroty wzrosły o prawie 1000. Nie próbowałem usuwać tej aluminiowej tulejki z tłumika bo mi się nie chciało. Śmigło z tego co pamiętam to APC 10x5 .Próby na hamowni. Ciągu nie mierzyłem. PS: Bez przegrody wyraźnie głośniej "pierdział" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Proszę o wytłumaczenie tej śmiałej tezy bo przyznam się, że nie rozumiem o czym piszeszPrzepraszam. Strzeliłem pierdołę. Chciałem napisać, że rodzaj tłumika ma wpływ na szybkość opróżnienia komory spalania z gazów po spalaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 w sobote odbędą się tajne testy z krótszym tłumikiem, powiadomię o ewentualnych zmianach w pracy silnika dzięki za zainteresowanie! 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 MironRC, i jak tam silniczek??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 MironRC, i jak tam silniczek??? chodzi poprawnie, nie widać żadnych zmian w pracy silnika :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.