mati1988k Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Zapraszam do galerii : http://www.latanie19maja.yoyo.pl/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 A ty to którym modelem latałeś?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati1988k Posted May 19, 2007 Author Share Posted May 19, 2007 Katana i diablo są moje i nimi latałem. I dodam jeszcze przestrogę o której mówi się u nas często "nie stawaj na śmigle" i teraz wiem czemu. Podczas jak silnik był włączony (na szczęście na małych obrotach) nie wiemy czemu ale wykręciło się śmigło i uderzyło jednego z naszych w brzuch. Nic się nie stało ale przecięło koszulkę jak skalpel no i skórę na brzuchu też. Na szczęście nic poważnego ale strach pomyśleć co by sie stało jakby trafiło w oko albo gdyby gaz był maksymalny. Tak wiec, nigdy nie stawajcie na linii kręcącego się śmigła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Way Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 :shock: :shock: :shock: Może nie tyle co nie stawać na lini śmigła ale przedewszystkim SPRAWDZIĆ czy śmigło jest zamocowane jak należy. Przecież sprawdzenie to PODSTAWA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
malinn Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Ja mialem inny śmieszny przypadek. Falcon gotowy dolotu wycelowany w niebo. Full gaz i odjechalo śmigło 10m przed model. Bo zapomniałem je przykręcić :crazy: Link to comment Share on other sites More sharing options...
modelarzkobi Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Ja też kiedyś miałęm przypadek kiedy nie dokręciłem śmigła i założyłem kołpak i wrzystko pięknia cacy. Chce odpalić silnik a tu śmigło się kręci a silnik nie Nagle sobie przypomniałem że nie dokręciłem śmigła Strach pomyśleć co by było gdyby śmigło było tak pół na pół dokręcone a silnik by odpalił... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati1988k Posted May 20, 2007 Author Share Posted May 20, 2007 Było przykręcone I nie wiem czemu sie odkręciło :shock: :shock: :shock: Może nie tyle co nie stawać na lini śmigła ale przedewszystkim SPRAWDZIĆ czy śmigło jest zamocowane jak należy. Przecież sprawdzenie to PODSTAWA! Nam kiedyś się odkręcił wirnik od turbiny i to na pełnych obrotach był o dziwo nic sie nie stało. Nawet się nie połamał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.