kefir Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 I znowu był wiatr może gdyby jego nie było i miałbym więcej power to i wynik byłby lepszy http://www.vimeo.com/10151895
puciu16 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 super to wygląda. kto wie może kiedyś sam spróbuje takich technologi....(jak potanieją) ;]
Malker Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 super to wygląda. kto wie może kiedyś sam spróbuje takich technologi....(jak potanieją) ;] http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=25053 kefir, niezłe widoki 1700m to już jest spora wysokość
puciu16 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Kurcze super sprawa :twisted: ile kosztuje twój zestawik(video) pozdrawiam :twisted: :twisted:
Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 kefir, czy mi się wydaje czy prędkość w locie nurkowym jest zakłamywana? Ewidentnie widać, że przy wychodzeniu z nurkowania prędkość gwałtownie rośnie
kefir Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 Kurcze super sprawa :twisted: ile kosztuje twój zestawik(video) pozdrawiam :twisted: :twisted: Mam taki http://www.nghobbies.com/cart/index.php?main_page=product_info&cPath=50&products_id=182I taki http://www.nghobbies.com/cart/index.php?main_page=product_info&cPath=50&products_id=284
mavericknt Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 A ja mam takie pytanie patrząc na film jest to gdzieś koło Gdańska. Na tamtym obszarze jest TMA EPGD od 1050m AMSL. Więc przestrzeń G jest tylko do 1050m. Tak wynika z prawa lotniczego i przepisów. Myslał ktos o tym i o ewentualnym spotkaniem z jakimś samolotem komunikacyjnym?? :)
kefir Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 kefir, czy mi się wydaje czy prędkość w locie nurkowym jest zakłamywana? Ewidentnie widać, że przy wychodzeniu z nurkowania prędkość gwałtownie rośnie Zgadza się to tak jest bo liczona jest tylko w poziomie
kefir Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 A ja mam takie pytanie patrząc na film jest to gdzieś koło Gdańska. Na tamtym obszarze jest TMA EPGD od 1050m AMSL. Więc przestrzeń G jest tylko do 1050m. Tak wynika z prawa lotniczego i przepisów. Myslał ktos o tym i o ewentualnym spotkaniem z jakimś samolotem komunikacyjnym?? :)Tak właśnie dzisiaj się dowiedziałem i zaprzestaje tak wysokich lotów
mavericknt Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 odrazu chce srostowac że ja nikogo nie nasyłałem zeby uświadomić. Tak samo nie mam nic przeciwko takiemu lataniu. Ale jak chce się latać tak wysoko trzeba bedzie sprawdzac gdzie sa strefy i do jakiej wysokości. Sam jestem szybownikiem i podejrzewam że jesli bym wleciał w taką strefe bezpodstawnie miał bym po licencji. Dlatego lepiej wiedzieć niż gdyby miało coś się stać.
capa Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 witam , mozesz powiedziec co to masz za sprzecik na tym locie ? tez chche sobie zakpuic jakis pazadny sprzecik do latania w okularach , nigdy teggo nie robilem wczesniej ale widze ze niezla jazda po twoich filmikach
kefir Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 Tutaj jest sporo odpowiedzi na twoje pytanie http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=98 W razie czego proszę pytaj
jasiekbrej Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Tak właśnie dzisiaj się dowiedziałem i zaprzestaje tak wysokich lotów Kefir. Takie widzenie sprawy jest po prostu postawieniem jej na głowie. To tak jakbyś rezygnował z FPV. Wydaje mi się ,że latać trzeba nadal, nawet jeszcze wyżej i dalej - tylko robić to z głową i bezpiecznie , nie zapominając o innych użytkownikach przestrzeni. W przeciwnym razie będzie to takie spoczęcie na laurach a to do niczego nie prowadzi. Pozdrawiam . Zyczę jeszcze wyższych lotów a bezpieczeństwo to oczywiście podstawa.
kefir Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 Tak właśnie dzisiaj się dowiedziałem i zaprzestaje tak wysokich lotów Kefir. Takie widzenie sprawy jest po prostu postawieniem jej na głowie. To tak jakbyś rezygnował z FPV. Wydaje mi się ,że latać trzeba nadal, nawet jeszcze wyżej i dalej - tylko robić to z głową i bezpiecznie , nie zapominając o innych użytkownikach przestrzeni. W przeciwnym razie będzie to takie spoczęcie na laurach a to do niczego nie prowadzi. Pozdrawiam . Zyczę jeszcze wyższych lotów a bezpieczeństwo to oczywiście podstawa. Napisałeś tylko robić to z głową i bezpiecznie ale niby jak mam to robić ?Oczywiście będę nadal latał tyle że muszę znaleźć jakieś inne miejsce
Gość pitplane Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Kefir, Mozesz latać nawet na 10 000m ale MUSI być to zgłoszone w Gdańsk INFO. Oni Ci powiedzą gdzie można latać i w jakich godzinach. Jest to niestety jakaś tam biurokracja, ale gdybyś wpadł na jakiś komunikacyjny lot, pewnie skończyłoby się to paką w max wymiarze. Pozdrawiam Piotr
kefir Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 Z tego co słyszałem trzeba zgłosić taki lot jakieś 3 dni przed A oni powiedzą o jakich godzinach można latać tak chyba robią paralotniarze
Gość pitplane Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 a tego to już nie wiem, na 3 dni do przodu prognozy są dość przewidywalne wiec nie powinno być problemu
jasiekbrej Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Napisałeś tylko robić to z głową i bezpiecznie ale niby jak mam to robić ? U mnie na lotnisku (Białystok) Takie extremalne loty mikrolotów uzgadnia się z kierownikiem lotów (aeroklubu). U Ciebie sytuacja jest trochę bardziej skomplikowana, ponieważ "obok" masz duże lotnisko komunikacyjne. Ale strefy "C" i "G" na pewno gdzieś niedaleko się kończą. Poza tymi strefami można latać bezpiecznie, byle by tylko nie zapominać o innych użytkownikach. Taka migracja z modelem na pewno będzie uciążliwa - no ale inaczej nie da się. Pozdr. Janusz
pmaverick Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Kefir, obserwuje twoje loty i przyznam, że Ci kibicuje. Pomimo tego, że jako pilot zawodowy zdaje sobie sprawe jak mocno sie narażasz na konflikt z prawem. Uwierz mi, mialem przyjemnosc rozmawiac z czlonkami PKBWL, mam kilkoro znajomych w ULCU (bywam tam w miare regularnie) i naprawde musisz uważać. Wytarczy, że złośliwa osoba prześle link twojego filmu z bicia rekordu wysokości do kogoś z komórki prawnej ULC lub do biura prasowego Panstwowej komisji badan wypadkow lotniczych. Oni mają jak na dloni wspolrzędne geo. naniosą na mape i wyjdzie, że latałeś w TMA EPGD. Za bezprawne wtargnięcie w CTR lub niezgłoszony lot w TMA jest napewno grzywna i to surowa a w razie jakiegokolwiek incydentu lub zaistnialej przeslanki do wypadku - pozbawienie wolnosci do lat 5. Nie odbieraj tego jako straszenie bo tak jak pisalem we wstepie jestem pod wrazeniem twoich wyczynów, ale zabezpiecz się znajomością przepisów wykonywania lotów. Pozdrawiam
jasiekbrej Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Za bezprawne wtargnięcie w CTR lub niezgłoszony lot w TMA jest napewno grzywna i to surowa a w razie jakiegokolwiek incydentu lub zaistnialej przeslanki do wypadku - pozbawienie wolnosci do lat 5. Nie odbieraj tego jako straszenie bo tak jak pisalem we wstepie jestem pod wrazeniem twoich wyczynów, ale zabezpiecz się znajomością przepisów wykonywania lotów. Pozdrawiam Ta sprawa jest już "wałkowana" od dłuższego czasu. Zapewne osoby zainteresowane lataniem FPV już wiedzą że tego typu błędy należy eliminować i dlatego nikt rozsądnie myślący nie będzie się pchał do stref dla niego zakazanych. Wiedzę zawartą w przytoczonym cytacie powinien posiadać każdy pilot FPV, jednakże - tak od razu - o pozbawieniu wolności? - to tylko może zniechęcić do danej formy latania a chyba nie o to tu chodzi. Jednakże wierzę w szczere intencje Twojego postu - ja również jestem zwolennikiem takiego latania. pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.