Wojtass_nt Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam W życiu często bywa tak, że wracamy w miejsce które wydawać się mogło zamkniętym rozdziałem. Jednak powiedzenie mówi- czas leczy rany. Na własne życzenie opuściłem to forum. Powód zachowam dla siebie. Dostałem jednak drugą szansę na sprawdzenie się w byciu forumowiczem na pfmrc. Tym razem obiecuję ją wykorzystać tak jak należy. Dziękuję Kubie za wyrozumiałość. Przepraszam adminów i userów których rok temu uraziłem. Jako epilog mojego powitania dodam, że działam w Nowym Targu jako czynny modelarz o krótkim lecz intensywnym stażu. Wspólnie z kolegami tworzymy NT AirCombat. Rozpoczynamy także erę holowania modeli za samolotem, zarówno elektrycznym jak i spalinowym- zapomnianą dyscyplinę modelarską u mnie w mieście. Jeśli chodzi o moje preferencje- lubię modele elektryczne, spalinowe mi się podobają. Obecnie studiuję kierunek architektura i urbanistyka a w wolnym czasie latam do upadłego. Pozdrawiam serdecznie! Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Modelarstwo - to nieuleczalna choroba :wink:Musiałeś wrócić Witamy ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Z modelarstwa nie zrezygnowałem w przeciwieństwie do forum. Fajnie znów jest móc się dzielić swoim doświadczeniem i radością z budowania/latania modelami :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romsonic Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Modelarstwo to nieuleczalna choroba przenoszona drogą nie płciową ,choć również zabójcza. Piozdrawiam,.Także uzależniony modelarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...