pietka Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Stałem się niedawno posiadaczem silnika SV50. Rozpocząłem docieranie według instrukcji producenta. Na razie wypaliłem ok 3 litrów paliwa na śmigle biela 3x18/10. Pytanie brzmi następująco: Z jednego z tłumików pryska nie spalony olej (czarny), choć mieszanka z benzyną jest w/g zaleceń producenta 1/30- czy to jest zjawisko normalne?, czy może w tym silniku są pierścienie na tłoku i jeden jest bee?Nie rozkręcałem go - nie wiem, poza tym , jak pisałem- jestem początkujący w benzynkach. A może to wina mieszanki z olejem ( za bogato) lub paliwa z powietrzem ( za dużo benzyny z rozpuszczonym olejem?). Silnik na wysokich obrotach pracuje ładnie i słychać tylko czasami pojedyncze przerwy - jakby nie zapalił 1 cylinder? Świeca jest czysta, nie zarzucona nagarem. Poza tym fabryczne ustawienia iglic h i l były do...,no wiecie. Na prawie 7000 obr wszedł dopiero po długiej regulacji. Iglicę wysokich wkręciłem o ponad 1 obrót od tego ustawionego fabrycznie położenia i dopiero silnik zaczął dobrze palić i wkręcać się prawidłowo z niskich na wysokie obroty. Proszę bardziej doświadczonych kolegów o odpowiedź na powyższe pytania lub ewentualnie kilka jakichś wskazówek, które mogłyby pomóc znaleźć przyczynę. Pozdrawiam wszystkich pogodnie ( choć od wczoraj wcale nie jest mi wesoło) :cry: :cry: Piotr JAFO Link to comment Share on other sites More sharing options...
puciu16 Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 normalne w spalinie że "pluje" paliwem możesz trochę przepustnice skręcić i poregulować spalanie..... Link to comment Share on other sites More sharing options...