piotr22 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam. Kupiłem właśnie OS. max 46 ax i jak najszybciej muszę kupić jakieś paliwko. Tylko nie wiem jakie na początek będzie najlepsze . Proszę mi powiedzieć ile powinno być nitro i ile oleju . Z góry dziękuję.
Tofik Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam. Mozesz kupic np to paliwo: http://www.schmeissner.com.pl/sklep/index.php?cat_id=11 Weź 1% lub 5 % nitro Mysle ze wystarczy . To paliwo jest dobrej jakosci. Sam takiego uzywam.
GOGO Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zobacz w instrukcji ale na początek max 10% nitro i dużo oleju rycynowego na dotarciu . Ja osobiście dałbym na początek 5% nitro i sporo rycyny nawet niech pluje zeby tylko go nie przegrzać.http://www.nastik.pl/a519tlrd-litrow-aero-nitrometanu19-oleju-synt-p-395.html
MironRC Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 do docierania 20% rycyny, do latania 5% nitro spokojnie wystarczy :wink: ja tym silnikiem latam na ModelTechnics, czy jakoś tak :wink:
piotr22 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ok dzięki wszystkim . jeszcze będę rozpatrywał możliwości.
BartekSz Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 NA dotarcie możesz polatać na samej rycynie później nitro 5-10%. Jednak ostatnio jak zalałem mój mix 20/20 czyi 20nitro 20 rycyny silnik pokazał pazur genialne wkręcanie się na obroty ;] a na rycynie jako oleju to nie dośc że dobre smarowanie to i tanio można latać
instruktor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 "to i tanio można latać " to prawda ale i brudno ,niestety
Danielstol Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam. Na dotarcie http://www.cyber-fly.pl/produkt-626.html Do latania http://www.cyber-fly.pl/produkt-874.html :wink: Na tym paliwie po dotarciu 80/20 silniczek będzie długo służył
piotr22 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 HMMM Ja zorientowałem sie troche w temacie i chyba kupie to paliwko http://www.nastik.pl/a519tlrd-litrow-aero-nitrometanu19-oleju-synt-p-395.html lub takie : http://www.nastik.pl/a1019tlrd-litrow-aero-nitrometanu19-oleju-synt-p-426.html Jak myślicie ?? PS: jakich producentów paliw polecacie ??
GOGO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ja wziołem to pierwsze i dodałem jeszcze trochę rycyny dzisiaj dostałem przesyłkę silnik chodzi na tym paliwku bardzo dobrze ASP FS 61 AR jeszcze na dotarciu. Olej też brałem ten http://www.nastik.pl/olej-rycynowy-litr-p-732.html Na tym paliwku możesz docierać silnik ale dodaj jeszcze rycyny dla lepszego smarowania i chłodzenia a później do latania też się nadaje. Aha i nie patrz na producentów bo tylko będziesz płacił niepotrzebne koszty za tzw. marke :wink:
piotr22 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Dobra kupie to paliwko : http://www.nastik.pl/a519tlrd-litrow-aero-nitrometanu19-oleju-synt-p-395.html Nie wiem czy jeszcze więcej rycyny będzie potrzebne ale jak się troszeczke doleje to na pewno nie zaszkodzi. Dzieki.
GOGO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 W najgorszym wypadku możesz kupić olej rycynowy w aptece też się nadaje buteleczka około 2pln.
piotr22 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Już zamówiłem paliwo. Dzisiaj posiedziałem przy modelu i postanowiłem dać silnik cylindrem w dół , bo gdyby silnik był cylindrem w góre musiałbym rozcinac prawie całą osłonę . Martwie sie tylko o to zeby mi sie silnik nie zalewał , wie ktoś może czy ustawienie silnika cylindrem w dół nie spowoduje jakis problemów ??? :?: :?
Danielstol Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Może sprawiać problem właśnie podczas odpalania, możliwość uszkodzenia korbowodu lub nawet urwanie czopu wału korbowego .Pużniej wolne obroty ale do wyregulowania :wink: Przy odpalaniu nie podlewać silnika ,albo odpalać model na plecach :wink:
piotr22 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 No nie wiem moj znajomy miał silnik cylindrem w dół i zdarzało mu sie ze silnik w pewnym momencie przygasał i nie wiem czy to sprawa ustawienia czy taż zle wykonanej instalacji paliwowa. Może był niewyregulowany albo nie dotarty :?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.