Jump to content

JAKIE PALIWO ??


piotr22

Recommended Posts

Witam.

 

Kupiłem właśnie OS. max 46 ax i jak najszybciej muszę kupić jakieś paliwko. Tylko nie wiem jakie na początek będzie najlepsze .

 

Proszę mi powiedzieć ile powinno być nitro i ile oleju .

 

Z góry dziękuję. :D

Link to comment
Share on other sites

Zobacz w instrukcji ale na początek max 10% nitro i dużo oleju rycynowego na dotarciu .

Ja osobiście dałbym na początek 5% nitro i sporo rycyny nawet niech pluje zeby tylko go nie przegrzać.http://www.nastik.pl/a519tlrd-litrow-aero-nitrometanu19-oleju-synt-p-395.html

Link to comment
Share on other sites

NA dotarcie możesz polatać na samej rycynie później nitro 5-10%.

Jednak ostatnio jak zalałem mój mix 20/20 czyi 20nitro 20 rycyny silnik pokazał pazur :) genialne wkręcanie się na obroty ;] a na rycynie jako oleju to nie dośc że dobre smarowanie to i tanio można latać :)

Link to comment
Share on other sites

Ja wziołem to pierwsze i dodałem jeszcze trochę rycyny dzisiaj dostałem przesyłkę silnik chodzi na tym paliwku bardzo dobrze ASP FS 61 AR jeszcze na dotarciu.

Olej też brałem ten http://www.nastik.pl/olej-rycynowy-litr-p-732.html

Na tym paliwku możesz docierać silnik ale dodaj jeszcze rycyny dla lepszego smarowania i chłodzenia a później do latania też się nadaje.

Aha i nie patrz na producentów bo tylko będziesz płacił niepotrzebne koszty za tzw. marke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Już zamówiłem paliwo. Dzisiaj posiedziałem przy modelu i postanowiłem dać silnik cylindrem w dół , bo gdyby silnik był cylindrem w góre musiałbym rozcinac prawie całą osłonę . Martwie sie tylko o to zeby mi sie silnik nie zalewał , wie ktoś może czy ustawienie silnika cylindrem w dół nie spowoduje jakis problemów ??? :?: :?

Link to comment
Share on other sites

Może sprawiać problem właśnie podczas odpalania, możliwość uszkodzenia korbowodu lub nawet urwanie czopu wału korbowego .Pużniej wolne obroty ale do wyregulowania :wink: Przy odpalaniu nie podlewać silnika ,albo odpalać model na plecach :wink:

Link to comment
Share on other sites

No nie wiem moj znajomy miał silnik cylindrem w dół i zdarzało mu sie ze silnik w pewnym momencie przygasał i nie wiem czy to sprawa ustawienia czy taż zle wykonanej instalacji paliwowa.

 

Może był niewyregulowany albo nie dotarty :?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.