kankrz Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Witam Jako ze loty Spitem byly dla mnie troche stresujace, zakupilem cos do niedzielnego latania. Wybralem wlasnie ten model bo naogladalem sie go w powietrzu i spodobal sie. Klamoty odziedziczyl po Piperze ktory polegl ( jak orzekla komisja na wskutek rozpiecia sie baterii). Model udalo sie poskladac w kilka godzin ale nie polecam takiego tempa. serva : C5077 silnik : MAgnum 52XL prop : 11/7 APC Tx , Rx : MC19 , R16 scan Duzo olowiu na dziob i za slaby silnik - to tak w skrocie. Poza tym model lata bardzo ladnie ,robi petle i beczki, laduje powoli. Zrobilem dwa loty i szczescie ze tylko dwa bo zaraz potem odpadla lotka od wysokosci Ogromne tempo budowy nie sprzyja dokladnosci wiec bo oblocie musialem model rozebrac doslownie do stanu wyjsciowego. Przesunalem silnik do przodu , zamontowalem cowl'a, poprawilem wiele rzeczy. Jutro wystartuje z nowym smiglem 12/6 K-master. Model zrobiony jest bardzo lekko , jest bardzo delikatny - doslownie wydmuszka. Jakosc wykonania i materialy uzyte do budowy oceniam na srednie minus. A tutaj kilka zdjec : link Link to comment Share on other sites More sharing options...
jary14 Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 odpadla lotka od wysokosci Zaraz Karol będzie krzyczał :wink: Hehe, no fajny samolocik - czekamy na jakieś fotki/film z powietrza P.S Fajniej by było, gdybyś fotki wstawiał bezpośrednio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kankrz Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 Lotka juz doklejona ( na zywice wiec pewnie) i model polecial dzisiaj. Nie bylo specjalnie czasu ale jeden lot sie odbyl. Niestety z nowym smiglem nadal brakuje ciagu. Magnum 52 nawet na 30% nitro nie daje rady. Latanie typowo makietowe, figury trzeba robic z rozpedu, ale ogolnie jest bardzo przyjemnie. Przyda sie takie doswiadczenie do Spita. Model lata jak trener i laduje na 'parasolke' wiec z czystym sumieniem polecam poczatkujacym. Ogromny tlok mielismy dzisiaj na lotnisku , mnostwo duzych heli ktorych sie zwyczajnie boje. Powinni tego zabronic Co do zdjec to zwyczajnie robie jak umiem Filmu raczej nie bedzie. Model jest tej klasy co depron - niewarty kamery. Nastepny film to raczej ze Spitem albo K84 lub Pitts'em (next model gdy wygram aukcje na FT160) PS Model zrobil dzisiaj cztery loty. Niestety trzeba kupic mu mocniejszy silnik. Teraz mam problem , 2T or 4T. Myslicie ze 60-tka 4T pociagnie ? Czy potrzeba czegos jeszcze wiekszego ? pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
awot Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Ludzie błagam, używajcie fachowego słownictwa. Co to jest LOTKA OD WYSOKOŚCI :evil: Czy prowadząc samochód skręcamy kołami za pomocą koła do kierowania? :roll: W samolocie nie ma aż tak wiele powierzchni sterowych i ich fachowe nazywanie nie powinno stanowić problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 "Lotka wysokości". Czyli jak ? Bo kolejna osoba pisze ,ale żadna nie podała poprawnej definicji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ładziak Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Ster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellon-68 Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Witaj! Niestety z nowym smiglem nadal brakuje ciagu. Magnum 52 nawet na 30% nitro nie daje rady. Do dwu suwów nie dawaj takiej ilości nitrometanu - nie wiem czy dałeś podkładki pod głowicę ale jeżeli nie to zajeździsz ten silnik. Nitrometan nie jest od dodawania mocy silnikowi! Niestety trzeba kupic mu mocniejszy silnik. Teraz mam problem , 2T or 4T. Myslicie ze 60-tka 4T pociagnie ? Czy potrzeba czegos jeszcze wiekszego ? Jeżeli 2-suw 52 nie wystarcza Ci do tego modelu to 4-suw 60 będzie się zachowywał jeszcze gorzej. Moj znajomy latał taką bosanową z saito 80. Zanim zaczniesz szukać silnika sróbuj założyć śmigło APC 12,25" x 3,75". I z nitro zejdź na 10 - 12 %. Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meloow Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 poprawan nazwa to - połówka steru wysokości ? jeżeli pomogłem proszę o zdjęcie punktu :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kankrz Posted June 9, 2010 Author Share Posted June 9, 2010 Model lata coraz lepiej , silnik wypalil banke paliwa (tej nieszczesnej 30-tki)i coraz lepiej kreci. Mysle ze przy nim zostane. Mialem kupic nowy silnik i kupilem. Teraz zastanawiam sie jaki do tego dobrac model bo do bossanovy napewno nie wejdzie - Saito 182 TD. Jest kilka fajnych akro ok 1.8m i Pitts 1.6m (zakladam ze to odpowiedni rozmiar do tego silnika). Chcialbym aby model byl w miare mocny, nie latal zbyt szybko (spit jest za szybki) i aby silnik schowal sie pod maske . Co byscie polecili ? I jeszcze jedno , czy jakies super serva beda potrzebne ? pozdro - KK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eski Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Witaj kankrz Piękny model Spita, aż dziwię się że zamieniłeś go na coś takiego. Nie twierdzę, że ten który zmontowałeś co widać na zdjęciach w bardzo miłym towarzystwie Jednak wolał bym trenować Spitem do momentu kiedy loty będą już spokojne i opanowane. No ale może się nie znam. Chciał bym abyś powiedział mi dlaczego spitem lata Ci się nerwowo. Też ciągle staram się rozwijać i uparcie dążę do myśliwców i każda rada na pewno mi się przyda. Eski Link to comment Share on other sites More sharing options...
kankrz Posted June 9, 2010 Author Share Posted June 9, 2010 Chciał bym abyś powiedział mi dlaczego spitem lata Ci się nerwowo. T Eski Jest kilka powodow . Model lata szybko. Musze pokombinowac ze smiglem albo zwyczajnie z gazem. JAk dotad nie bylo okazji sie pobawic. Nowe radio , patrze za przelacznikami zamiast zwyczajnie pamietac. Ostatnio nawet nie zamkalem podwozia. Cisnienie tego ze to najlepszy model jaki mam tez nie pomaga. Do tego wszystkie ponoc spity wala sie kora bez silnika. Jak narazie 3 razy ladowalem bez silnika. Ciagle cos poprawiam w nadajniku, dzisiaj np walczylem z miksowaniem wysokosc do klap i dalej to nie to co chcialem. Poprawilem tez expo na wysokosci i lotkach. I ostatnia wazna rzecz : slabo go widze, szczegolnie na tle drzew. Kamuflkaz dziala znakomicie Dlatego wlasnie latam sobie bossanova cwiczac rozne dziwne sytuacje w powietrzu , ladowania awaryjne , podst akrobacje itp. Chcialbym aby nastepny model ( z saito 182TD) byl czyms pomiedzy bossanowa a spitem. Narazie sklaniam sie ku Pitts Special (Black Horse) ale moze koledzy podpowiedza cos sprawdzonego i rownie ciekawego. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
ECO400 Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 ale moze koledzy podpowiedza cos sprawdzonego i rownie ciekawego.a może Yak 54 lub 55M :?: sam się nad nim poważnie zastanawiam ale w wersji elektro.http://www.ef3m.pl/333,-b-yak54-3d-arf-28cc-180cm-bialy-niebieski-d-b-.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
kankrz Posted June 12, 2010 Author Share Posted June 12, 2010 Piekny ptak , bardzo delikatny , no i czy silnik wejdzie. Pisza ze 4-takt 120 , moj jest 180. Nie za duzy na ten model ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.