Konrad_P Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Kolega chce nabyć ten model. http://www.ripmax.com/item.asp?itemid=A-ASM002/R&ItemsPerPage=100&selectedtab=010&Category=010 Z opisu wychodzi że silniczki do niego to 20 ccm 4T lub 16 ccm 2T. A ponieważ on nie lubi żarowych (wg mnie to bardziej one nie lubią jego ) chce koniecznie benzynowy. :? Niestety w opisach nie znaleźliśmy wagi modelu. Może ktoś zna ten model i mógłby podać, to byłoby łatwiej dobrać. I tu moje(jego) pytanie. Jaka pojemność: czy 26ccm styknie, a może 30ccm ?? oraz który będzie lepszy (mniej zawodny) Turnigy, DLE, FTL, RCG, SV ???. Ja nie mam doświadczenia z benzyną. Dopiero kupiłem swojego pierwszego DLE ale jeszcze leży w pudełku. Bardzo proszę w imieniu kolegi Pawła o rade. Który?? No i z góry wielkie dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
instruktor Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 jestem w trakcie budowy Ultka 1850 mm i planuje wsadzić w niego 55 cm/3 DLE W ten model włożyłbym ok 4o cm/3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad_P Posted April 18, 2010 Author Share Posted April 18, 2010 Ja jakoś nie spotkałem motorków 40 ccm. Nie mniej dzięki za podpowiedż. Jak nic sesowniego nie znajdziemy to wypróbujemy DLE30. Może da rade. EDIT1 Poprawiono błedy EDIT2 Szczepan taki potworek jak 40-50ccm nie będzie za ciężki. 4T 20 ccm to około 1000-1300g a 40 ccm to pewnie powyżej 2000g?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
instruktor Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 http://www.brentfordrc.co.uk/scripts/prodView.asp?idproduct=1104 napisałem około Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad_P Posted April 18, 2010 Author Share Posted April 18, 2010 Zapomniałem o silnikach Zenoah. Piekny i lekki. Byłby pewnie idealny. Tylko ta cena troche wysoka. Ale i tak jeszcze raz dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
armand Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 MVVS robi 40 ccm i 35 ccm benzynowe w "układzie modelarskim" to są małe potworki i narawdę nie oszukują z osiagami, przeróbki kosiarkowe długo jeszcze będą musiały "ćwiczyć" aby zbliżyć się osiagami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellon-68 Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Witam, Dobór silnika przemyśl przede wszystkim pod kątem wagi modelu. Bi-plane jak ten 160x140 cm nie może być modelem ciężkim. Ponadto mogą wystąpić problemy z wyważeniem modelu jeżeli z przodu będzie wisiało 1800g (np. ZG 38 i to bez łoża i tłumika). Szukaj lekkich silników wg. mnie warto rozważyć MVVS 26 IFS RC (tylko koniecznie z rurą rezonansową). (U mnie pracuje w modelu yaka55 (180 cm, 5 kg do lotu) i model ma fantastyczny zapas mocy. Na śmigle xoar 18x6 daje 8300-8400 obrotów, a na wadze wędkarskiej wyciąga 7,5 kg. Jeżeli koniecznie chciałbyś większy silnik do według mnie góra to DL(E)30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad_P Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 Cały czas wspólnie zastanawiamy się nad wagą. To nas trochę ogranicza. Przy rozpiętości 1600mm nie chcemy przesadzić. Zwłaszcza, że kolega chce troche potrenować 3D. Zaraz poprzyglądam się MVVS 26. Obaj na razie skłaniamy się nad DLE30, ale jest jeszcze czas ponieważ model będzie dopiero pod koniec maja lub na początku czerwca. Chłopaki dzięki. Jak byście mieli jeszcze jakieś uwagi to chętnie wysłuchamy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.