Skocz do zawartości

Ponownie Witam


mlody25

Rekomendowane odpowiedzi

Głupio to wypada, ale widzę, że administracja się nie zajmuje moją sprawą mimo licznych próśb pisemnych na PW, więc przedstawię się od nowa.

 

Nazywam się Radek Piwowarski Jestem uczniem kl 3 gim (egzaminy ^^) Mam lat 16. Modelarstwem zajmuje się odkąd sięgnę pamięcią, Ale dopiero od jakiegoś roku Zabrałem się za to na poważnie. Narazie Easy Glider Electro z napędem 3F w moim warsztacie Ale póki co mi ten modelik wystarcza. Mam nadzieje, że będę mógł pomagać w jak najlepszy sposób i sam pewnie nie raz będę potrzebował pomocy =]

 

To tyle z mojego przedstawiania, A teraz jego powód. Konto na PFMRC mam już od dobrych paru lat, ale ponieważ miałem przerwę w hobby więc nie logowałem się na forum, ostatnio patrze i widzę, że wprowadzono jakieś ograniczenia dla (uwaga cytuje) "nowych użytkowników" No przepraszam bardzo, ale czy ja jestem nowy? Data założenia konta to: Pon 17 Mar, 08 22:16 więc 2 lata temu. Widze, że tylko poprzez ponowny post w powitalni mogę odzyskać uprawnienia do konta... W razie czego link do oryginalnego tematu powitalnego: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=80803&highlight=#80803

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Informacja

 

Taki post lub temat nie istnieje, być może został przed chwilą usunięty, wróć i spróbuj ponownie"

 

Ale domyślam się, że chodzi o regulamin, czytałem i nie widzę, żebym coś łamał. Chyba, że blokady są nakładane z chwilą powiększenia się "krawatu"

PS: Uprzedzam dalsze pytania na temat awatara, w regulaminie pisze, że użytkownik może posiadać, ale nie musi =] Kiedy mi odblokujecie konto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie ściemniaj,temat ten jest nadal aktualny i nikt go nie usunął.Może to Cię olśni:

D_adam napisał: