pterek Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Witam wszystkich. Pierwszy lot tym modelem zakończył się wyrwaniem podczas lotu loży razem z silnikiem. Dodam że loża wraz z silnikiem były już zamontowane fabrycznie w modelu. http://elsidi.pl/axn2.jpg Czy ktoś doświadczył podobnej awarii podczas uzytkowania tego modelu? Proszę o radę czym wypełnić tą dziurę: http://elsidi.pl/axn1.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Proszę o radę czym wypełnić tą dziurę:kawałkiem epp albo białym depronem. Możesz tez zalać klejem polimerowym i będzie OK :wink: Edit: silnik się wyrwał bo śmigło miałeś niewyważone i były duże wibracje :wink: tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pterek Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 śmigło było razem w zestawie. Jak w takim razie miałem wyważyć śmigło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 A chociażby tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuperBeb Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Witam jest to normalne przy drganiach silnika, miałem tak samo w moim ES po zamontowaniu sinika bezszczotkowego wpadał on w wibrację . W moim przypadku problem to brak o-ringów zastąpionych gumkami recepturkami co jest niepoważnym rozwiązaniem ) Za pierwszym razem śmigło spadło z prop-saver'a , a co za tym idzie wyrwało silnik . Po zmienieniu śmigła i ewentualnie zmienienie kątów silnika myślę że będzie dobrze . W moim przypadku to pomogło zmieniłem gumki i kąty , było dobrze . Takimi uszczerbkami w kadłubie się nie przejmuj Ponieważ jest to normalne że niekiedy przy oblocie się Coś nie uda . Ja bym to zalamitował albo zostawił . Powodzenia w dalszych lotach :wink: PS. Kupiłeś go w zeszłym tygodniu?? Jak tak to właśnie widziałem że jest na plusie i zastanawiałem się nad zakupem . Czy mógłbyś coś powiedzieć o swoich pierwszych wrażeniach (chodzi mi tu o dbałość) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pterek Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 chyba już wiem co było przyczyną. Pierwszy lot wykonałem na odwrotnie założynym śmigle przez co mogły pojawić się drgania. Po wylądowaniu obróciłem śmigło i odczuwając większą moc ponownie wystartowałem. Po minucie lotu wyrwało sinik. Błąd początkującego Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Kuba, mam do Ciebie żal o to że kłamiesz.....po pierwsze nie masz jeszcze bezszczotki w Easy Starze a piszesz w moim, chyba raczej w moim.....Także nie pisze o czymś o czym nie masz pojęcia.....a tym bardziej nie kłam, proszę.... Po drugie nigdy nie miałeś silnika bezszczotkowego w Easy Starze a tym bardziej prop-savera.... A teraz szczegóły... Silnik mam TP 2408-21T BLACK i śmigło APC 7x5.....drgania miałem z powodu zerwanego gwintu w prop-saverze....śrubka potrafiła się przesunąc o nawet 4 mm (miałem dłuższe, 3cm) i właśnie dlatego wczoraj pozbyłem się śmigła w locie....śrubka wypadła.... Teraz poszukuję jakiejś piasty..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuperBeb Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Nie znam cię, Poza tym skąd ty wiesz czy mam bezszczotkę w easy-starze czy nie Na dowód jutro mogę wrzucić fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Kuba, trochę się OT robi więc zadzwoń do mnie i pogadamy, przecież znasz mój numer.... A fotki wrzuc, z chęcią obejrzę ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 do ES nie wchodzi smiglo 7 calowe chyba ze moj ES jest inny :mrgreen: Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuperBeb Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Jak widziałem jego Easy Stara na "lotnisku" to miał on dzwonek przykręcony do kawałka sklejki i było to zamontowane-przyklejone ok 3 cm nad lożą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Tak Jan, ale ja mam silnik trochę wyżej niż normalna 400 Permax i 7x5 wchodzi na luzie. Fotka, na zdjęciu zwykłe APC 7x5 z TP 2408-21T BLACK zamontowany tylko 2 cm wyżej niż standardowa 400, od kadłuba do śmigła jest 1 cm więc praktycznie na styk. (Przepraszam za jakośc, warunki polowe ) Czekam/y na twoje fotki Jakub..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam G. Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Kuba, mam do Ciebie żal o to że kłamiesz..... Od kiedy to Mariuszu vel SKY taki prawdomówny jesteś? Chyba nie czytasz swoich postów. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Czytam, ale skoro ja się zmieniłem to czemu on nie może ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuperBeb Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Przez Brak czasu i dostępu do internetu dopiero dzisiaj zamieszczam fotki : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5bacc853edfb92a5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2be631886240289f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/107dd5bf560741c2.html Wiem że na fotce nr 1 widać trochę jakby to wszystko było krzywo ale w w rzeczywistości jest to prosto . Efektem tego było przewrócenie się samolotu na lewe skrzydło Jest to silnik HXT 2835 (380S) 2200kv i ma on dokładnie takie same wymiary jak orginalna szczotka lecz 300 % większą moc (Moim zdaniem) W związku z tym że fotki nie chciały działać pozostają tylko linki ( I prosiłbym jeszcze o niepsucie mi dobrej opinii na forum . Twoje zachowanie było niesłuszne i nieodpowiednie chyba teraz należą mi się jakieś przeprosiny . Y/F-22 vel Sky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Twoje zachowanie było niesłuszne Witam jest to normalne przy drganiach silnika, miałem tak samo w moim ES po zamontowaniu sinika bezszczotkowego wpadał on w wibrację . W moim przypadku problem to brak o-ringów zastąpionych gumkami recepturkami co jest niepoważnym rozwiązaniem ) Za pierwszym razem śmigło spadło z prop-saver'a , a co za tym idzie wyrwało silnik . Po zmienieniu śmigła i ewentualnie zmienienie kątów silnika myślę że będzie dobrze . W moim przypadku to pomogło zmieniłem gumki i kąty , było dobrze . Po pierwsze nie wierze że już w tedy miałeś silnik (tydzień temu) ale mniejsza oto.Po drugie to kto zachował się niesłusznie kłamiąc ? A fotki wstawia się w ten sposób. LINK ZDJĘCIA I najlepiej jest to robic na imageshack....według mnie :wink: Y/F-22 vel SkyI nie papuguj po innych....Tyle w tym temacie, kłócic się nie mam zamiaru.....bo po co ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Na pewno nie chcą działać? klikasz pokaż obrazek, kopiujesz adres i wklejasz między Dalszą kłótnie proszę prowadzić na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.