Jump to content

Niespodzianka z AXN Floater Jet


Recommended Posts

Witam wszystkich.

 

Pierwszy lot tym modelem zakończył się wyrwaniem podczas lotu loży razem z silnikiem.

 

Dodam że loża wraz z silnikiem były już zamontowane fabrycznie w modelu.

 

http://elsidi.pl/axn2.jpg

 

Czy ktoś doświadczył podobnej awarii podczas uzytkowania tego modelu?

 

Proszę o radę czym wypełnić tą dziurę:

 

http://elsidi.pl/axn1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Proszę o radę czym wypełnić tą dziurę:

kawałkiem epp albo białym depronem. Możesz tez zalać klejem polimerowym i będzie OK :wink:

 

 

Edit:

silnik się wyrwał bo śmigło miałeś niewyważone i były duże wibracje :wink:

tak?

Link to comment
Share on other sites

Witam jest to normalne przy drganiach silnika, miałem tak samo w moim ES po zamontowaniu sinika bezszczotkowego wpadał on w wibrację . W moim przypadku problem to brak o-ringów zastąpionych gumkami recepturkami co jest niepoważnym rozwiązaniem :))

Za pierwszym razem śmigło spadło z prop-saver'a , a co za tym idzie wyrwało silnik . Po zmienieniu śmigła i ewentualnie zmienienie kątów silnika myślę że będzie dobrze . W moim przypadku to pomogło zmieniłem gumki i kąty , było dobrze . Takimi uszczerbkami w kadłubie się nie przejmuj Ponieważ jest to normalne że niekiedy przy oblocie się Coś nie uda . Ja bym to zalamitował albo zostawił .

Powodzenia w dalszych lotach :wink:

 

PS.

Kupiłeś go w zeszłym tygodniu??

Jak tak to właśnie widziałem że jest na plusie i zastanawiałem się nad zakupem . Czy mógłbyś coś powiedzieć o swoich pierwszych wrażeniach (chodzi mi tu o dbałość)

Link to comment
Share on other sites

chyba już wiem co było przyczyną. Pierwszy lot wykonałem na odwrotnie założynym śmigle przez co mogły pojawić się drgania. Po wylądowaniu obróciłem śmigło i odczuwając większą moc ponownie wystartowałem. Po minucie lotu wyrwało sinik.

 

Błąd początkującego :)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Kuba, mam do Ciebie żal o to że kłamiesz.....po pierwsze nie masz jeszcze bezszczotki w Easy Starze a piszesz

w moim

, chyba raczej w moim.....

Także nie pisze o czymś o czym nie masz pojęcia.....a tym bardziej nie kłam, proszę....

Po drugie nigdy nie miałeś silnika bezszczotkowego w Easy Starze a tym bardziej prop-savera....

A teraz szczegóły...

Silnik mam TP 2408-21T BLACK i śmigło APC 7x5.....drgania miałem z powodu zerwanego gwintu w prop-saverze....śrubka potrafiła się przesunąc o nawet 4 mm (miałem dłuższe, 3cm)

i właśnie dlatego wczoraj pozbyłem się śmigła w locie....śrubka wypadła....

Teraz poszukuję jakiejś piasty.....

Link to comment
Share on other sites

Tak Jan, ale ja mam silnik trochę wyżej niż normalna 400 Permax i 7x5 wchodzi na luzie.

Fotka, na zdjęciu zwykłe APC 7x5 z TP 2408-21T BLACK zamontowany tylko 2 cm wyżej niż standardowa 400, od kadłuba do śmigła jest 1 cm więc praktycznie na styk.

Dołączona grafika

(Przepraszam za jakośc, warunki polowe :lol: )

 

Czekam/y na twoje fotki Jakub.....

Link to comment
Share on other sites

Kuba, mam do Ciebie żal o to że kłamiesz.....

Od kiedy to Mariuszu vel SKY taki prawdomówny jesteś?

Chyba nie czytasz swoich postów.

 

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Przez Brak czasu i dostępu do internetu dopiero dzisiaj zamieszczam fotki :

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5bacc853edfb92a5.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2be631886240289f.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/107dd5bf560741c2.html

 

Wiem że na fotce nr 1 widać trochę jakby to wszystko było krzywo ale w

w rzeczywistości jest to prosto . Efektem tego było przewrócenie się samolotu na lewe skrzydło

Jest to silnik HXT 2835 (380S) 2200kv i ma on dokładnie takie same wymiary jak orginalna szczotka lecz 300 % większą moc (Moim zdaniem)

W związku z tym że fotki nie chciały działać pozostają tylko linki :((

I prosiłbym jeszcze o niepsucie mi dobrej opinii na forum . Twoje zachowanie było niesłuszne i nieodpowiednie chyba teraz należą mi się jakieś przeprosiny . Y/F-22 vel Sky

Link to comment
Share on other sites

Twoje zachowanie było niesłuszne

Witam jest to normalne przy drganiach silnika, miałem tak samo w moim ES po zamontowaniu sinika bezszczotkowego wpadał on w wibrację . W moim przypadku problem to brak o-ringów zastąpionych gumkami recepturkami co jest niepoważnym rozwiązaniem )

Za pierwszym razem śmigło spadło z prop-saver'a , a co za tym idzie wyrwało silnik . Po zmienieniu śmigła i ewentualnie zmienienie kątów silnika myślę że będzie dobrze . W moim przypadku to pomogło zmieniłem gumki i kąty , było dobrze .

Po pierwsze nie wierze że już w tedy miałeś silnik (tydzień temu) ale mniejsza oto.

Po drugie to kto zachował się niesłusznie kłamiąc ?

A fotki wstawia się w ten sposób.

LINK ZDJĘCIA

I najlepiej jest to robic na imageshack....według mnie :wink:

Y/F-22 vel Sky

I nie papuguj po innych....

Tyle w tym temacie, kłócic się nie mam zamiaru.....bo po co ? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.