Skocz do zawartości

P40


medium

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

to mój 1 model esa i 1 relacja z budowy na tym forum

 

model to klasyk z cyberfly

 

zamówiony jakieś 3tyg temu przeleżał w na moim biurku w firmie ja zaś bawiłem się zamówionym jednocześnie piperkiem i rwd5 by skazzo wykonanym wcześniej,

 

w związku z wolnymi dniami i chorobą dziecka trafiło mi się troszkę czasu do poświęcenia mojej pierwszej esie

 

koncepcja była taka aby przypominał malowaniem 112 dyw raf w pustynnym malowaniu - stąd ta paszcza rekina - niestety po wyschnięciu jasnego piasku :crazy: koncepcja upadła - jak dla mnie za ciemny, dostał więc jeszcze troszkę zielonego dla urozmaicenia a ja straciłem wenę jaką mu dać narodowość - dlatego proszę o wyrozumiałość w krytyce kolorków i ew pomoc jakie oznaczenia dorobić - amerykańca/ruska czy anglika

 

a sam model prezentuje się tak:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

waga tego co powyżej to 130gram,

malowane najtańszym aerografem farbami akrylowymi pactry (mieszam 1jednostki farby z 2 jedn wody) + troszkę czarnego pisaka nitro i czerwień humbrola

 

 

wyp to 2x sg91R, regiel 25A, emax cf2822 + 9x5 lub 9x47 i pakiet 1300, odbiornik pelikana, nadajnik na razie niestety też - ale do skarpety się zbiera na cosik lepszego

 

Dołączona grafika

 

wyjdzie ciężko ale mam nadzieje że w 370g się zmieszczę

a jako że to moja 1 esa a pilot ze mnie na razie kiepski to na zawodach jedynie jako obserwator ew się pokaże :lol2:

 

mam nadzieje że w przyszłą sobotę uda się troszkę pogonić z robotą i maszynę przygotuje do oblotu

 

i pytanie do kolegów:

czy znajdzie się jakaś pomocna dusza w okolicy 3miasta co pomoże to oblatać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Modelik sympatyczny ale nieco ...."kwadratowy"

Na forum juz było sporo o wyokrąglaniu i wygładzaniu epp i warto poczytać. Pręt węglowy w kadłubie umieściłeś dość wysoko tzn. pod kabiną i nie bardzo widzę teraz dogodne miejsce na pakiet. W P40 z uwagi na "długi przód" pakiet wychodzi nieco za środkiem ciężkości i jak podetniesz kadłub na serwo to będziesz miał mało miejsca.

 

Przed lokalizacją serwa ogona zamontuj silnik i wybierz najlepsze miejsce na pakiet a następnie montuj serwo ..... będziesz miał możliwość korekty ść.

 

 

pomocna dusza w okolicy 3miasta co pomoże to oblatać

... chętnie ale mam troszkę daleko :lol2:

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swojej p-40 serwo mam od spodu skrzydla a chroni mi je maly kawalątek epp wygladający jak mikro płoza.

 

pakiety wychodzą 1cm przed tym jak zaczyna się kabina

 

serwo od wysokosci na gorze kadluba wpuszczone w kadlub---> porusza dwoma cięgnami od steru wyskosci odbiornika 3 cm pod nim

 

 

i wszystko lata... model lubi prędkosc... zeby go utrzymac w powietrzu na niskich obrotach silnika trzeba miec do dyspozycji wiatr

 

ale pozatym jest zwrotny i szybki

 

 

nie radze prezholowac z wyhyleniami steru wysokosci bo wtedy mimowoli polowki sie odkształcają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

go utrzymac w powietrzu na niskich obrotach silnika trzeba miec do dyspozycji wiatr

Moim zdaniem, masz model zbyt przeważony na przód.

 

Model P40 którego naprawę szczegółowo opisałem na forum, bardzo dobrze "szybuje" po wyłączeniu silnika. Oczywiście należy utrzymać racjonalną prędkość aby nie przepadł na skrzydło ale po wyłączeniu silnika model jest sterowny, moge nim latać w kręgu i zawsze prawidłowo wylądować .... nie trzeba do tego wiatru :lol2:

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykle latam nim w kombacie na pełnym gazie

To prawda, ja też tylko sporadycznie "przymykam przepustnicę" ale model prawidłowo wyważony jest bardziej przewidywalny a w Twoim przypadku, przesunięcie "ść" nieco do tyłu uwrażliwi model na reakcje steru wysokości......ciasne pętle bardzo się przydają w walce :-)

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.