KRI100F Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Witam szanownych kolegów. Chciałbym was prosić o poradę w sprawie skompletowania niezbędnego sprzętu. Chodzi mi głównie o aparaturę jakąś ładowarkę i innych rzeczy które są niezbędne do obsługi samolotów napędzanych silnikami elektrycznymi. Zaznaczam że jestem początkującym i nie mam niczego . Proszę doradźcie mi co mi jest konkretnie potrzebne (oprócz samolotu,silnika i akumulatorów do niego bo to będzie w późniejszym terminie) . pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość. ps. chętnie bym się spotkał z kimś doświadczonym z okolić Twardogóry. Jest taki ktoś ? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Przede wszystkim potrzeba cierpliwości żeby przeczytać "Od czego zacząć" a bynajmniej kilka przyklejonych tematów. Tu już chyba wszystko zostało napisane na temat startu w modelarstwo Więc żeby nie powielać zawartych tu treści pozostaje mi życzyć Ci miłej lektury Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WZ Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Jażeli masz zamiar sią w to się bawić - to aparaturę i ładowarke kupuj jak najlepsze :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...