jary14 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witam, Tak jak pisałem Millenium ogłosiło konkurs - konkurs na najlepszą reklamę. Kolega podjął wyzwanie i oto, co mu wyszło. http://www.youtube.com/watch?v=ZtRC6KzOI1U Specjalnie nie skorzystałem z opcji oglądnięcia w okienku, ponieważ liczy się każde wyświetlenie = wejście na stronę, no i najchętniej ocena i komentarz. Szczerze mówiąc, uważam, że ta praca to faworyt, ale pomóc jej nie zaszkodzi :wink: Tak więc, wchodźcie i komentujcie Niech Wam to w modelach będzie wynagrodzone :wink:
Gość Kuba.K Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Dodałem komentarz. Powodzenia dla kolegi ps. moj nick : MrKuba156
Adam P. Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Pewnie wyjdę na "tego złego", ale: Pomysł ciekawy, ale: - czas antenowy kosztuje, a 1:25 to wieczność, jak na reklamę - brakuje mi tu lektora. Gdyby jakiś przekonujący głos chociaż czytał napisy, to reklama była by dużo lepsza Moim zdaniem ta jest faworytem:
jary14 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 Też zwróciłem uwagę na Twojego faworyta... tyle, że jego praca to typizna. Super zrobiona, ale jednak zwykła, taka jak milion innych w tv. Mam nadzieję, że jury podejdzie do tematu mniej "praktycznie" niż Ty :wink: Zwłaszcza, ze często tak jest, że firmy najpierw puszczają reklamę długą (full), a później kiedy ludzie już ją znają, to ją skracają. Widać stać je na to, żeby najpierw puścić tą "wieczność"
Vespa Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Ale się chłopak napstrykał robiąc tą animację poklatkową. Gratuluję pomysłu i zaangażowania ale podzielam obawy dot. długości. Uważam jednak, że jest zdecydowanym faworytem i bardziej mi się podoba niż ta linkowana przez Adama ("30 sekund"). Swoją drogą animacja poklatkowa to nie taki zupełnie nowatorski pomysł - zastosował ją już Bank Spółdzielczy (chyba jeszcze jest emitowana). Ale pomysł na pewno świeższy niż pokazała większość konkurentów. EDIT: jeszcze jedna myśl - w tym konkursie przecież nie chodzi o zrobienie reklamy, która będzie puszczana w TV tylko o promocję banku w internecie... YT to nowy sposób na prowadzenie kampanii reklamowych.
rabbitlkr Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Strasznie monotonna i za długa. Po 15 sekundach już chce się ją wyłączyć bo sie ta monotonia wylewa z ekranu.
jary14 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 INFO OD TWÓRCÓW: Owoc naszej pracy został wytypowany przez jury to finałowej 15. Aktualnie mamy 5 miejsce co jest dużym sukcesem, ale zawsze może być lepiej. Potrzebujemy mnóstwo głosów. Głosować może każdy 1 głos na 1 dzień z 1 komputera. Jeżeli ktoś ma więcej komputerów, niech głosuje ze wszystkich. Wyślijcie link do znajomych, pokażcie rodzicom, niech pokażą znajomym w pracy. Gdzie tylko się da. Chcemy by nasza ciężka praca nie poszła na marne i została doceniona. Jesteśmy amatorami, a konkurencja to profesjonalne studia reklamowe, które zatrudniają sztab ludzi. Wystarczy, że wejdziesz na: WWW.REKLAMA-MB.PL i oddasz codziennie oddasz głos na reklamę z ''żółtymi buźkami'' i napisem ''co dajemy?'' Pozdrawiamy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.