jary14 Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Witam, Tak jak pisałem Millenium ogłosiło konkurs - konkurs na najlepszą reklamę. Kolega podjął wyzwanie i oto, co mu wyszło. http://www.youtube.com/watch?v=ZtRC6KzOI1U Specjalnie nie skorzystałem z opcji oglądnięcia w okienku, ponieważ liczy się każde wyświetlenie = wejście na stronę, no i najchętniej ocena i komentarz. Szczerze mówiąc, uważam, że ta praca to faworyt, ale pomóc jej nie zaszkodzi :wink: Tak więc, wchodźcie i komentujcie Niech Wam to w modelach będzie wynagrodzone :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kuba.K Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Dodałem komentarz. Powodzenia dla kolegi ps. moj nick : MrKuba156 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam P. Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Pewnie wyjdę na "tego złego", ale: Pomysł ciekawy, ale: - czas antenowy kosztuje, a 1:25 to wieczność, jak na reklamę - brakuje mi tu lektora. Gdyby jakiś przekonujący głos chociaż czytał napisy, to reklama była by dużo lepsza Moim zdaniem ta jest faworytem: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jary14 Posted June 4, 2010 Author Share Posted June 4, 2010 Też zwróciłem uwagę na Twojego faworyta... tyle, że jego praca to typizna. Super zrobiona, ale jednak zwykła, taka jak milion innych w tv. Mam nadzieję, że jury podejdzie do tematu mniej "praktycznie" niż Ty :wink: Zwłaszcza, ze często tak jest, że firmy najpierw puszczają reklamę długą (full), a później kiedy ludzie już ją znają, to ją skracają. Widać stać je na to, żeby najpierw puścić tą "wieczność" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vespa Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 Ale się chłopak napstrykał robiąc tą animację poklatkową. Gratuluję pomysłu i zaangażowania ale podzielam obawy dot. długości. Uważam jednak, że jest zdecydowanym faworytem i bardziej mi się podoba niż ta linkowana przez Adama ("30 sekund"). Swoją drogą animacja poklatkowa to nie taki zupełnie nowatorski pomysł - zastosował ją już Bank Spółdzielczy (chyba jeszcze jest emitowana). Ale pomysł na pewno świeższy niż pokazała większość konkurentów. EDIT: jeszcze jedna myśl - w tym konkursie przecież nie chodzi o zrobienie reklamy, która będzie puszczana w TV tylko o promocję banku w internecie... YT to nowy sposób na prowadzenie kampanii reklamowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 Strasznie monotonna i za długa. Po 15 sekundach już chce się ją wyłączyć bo sie ta monotonia wylewa z ekranu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jary14 Posted June 12, 2010 Author Share Posted June 12, 2010 INFO OD TWÓRCÓW: Owoc naszej pracy został wytypowany przez jury to finałowej 15. Aktualnie mamy 5 miejsce co jest dużym sukcesem, ale zawsze może być lepiej. Potrzebujemy mnóstwo głosów. Głosować może każdy 1 głos na 1 dzień z 1 komputera. Jeżeli ktoś ma więcej komputerów, niech głosuje ze wszystkich. Wyślijcie link do znajomych, pokażcie rodzicom, niech pokażą znajomym w pracy. Gdzie tylko się da. Chcemy by nasza ciężka praca nie poszła na marne i została doceniona. Jesteśmy amatorami, a konkurencja to profesjonalne studia reklamowe, które zatrudniają sztab ludzi. Wystarczy, że wejdziesz na: WWW.REKLAMA-MB.PL i oddasz codziennie oddasz głos na reklamę z ''żółtymi buźkami'' i napisem ''co dajemy?'' Pozdrawiamy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.