kacper96 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Szukam czegoś balsowo-sklejkowego pod elektryka, ok 1m rozpiętości. Chodzi mi o to żeby były plany i pełny opis budowy ponieważ jestem początkującym modelarzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 proponuję poszukac modelarni w Jeleniej Górze a jak masz z tym problem to wejdz do sklepu Modele Max na Okopowej i pogadaj z p Andrzejem Hemplem .A gdybyś się zdecydował wejśc do tego sklepu, to przekaz pozdrowienia od modelarzy z Kalisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper96 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 instruktor, jestem conajmniej raz na dwa miesiące w modele max, więc jeśli spotkam p Andrzeja to przekaże mu pozdrowienia. Szukałem w internecie i niestety nie udało mi się znależć modelarni w Jeleniej Górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz K. Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 latałeś już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 wejdz na chomika : http://chomikuj.pl/woyager tam w galeri sa plany do latwych modeli z balsy Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper96 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 latałeś już? tak latałem kilka razy moim toto-0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMarkov Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 sprobuj www.energy-3d.yoyo.pl ja koncze, bardzo ladny modelik. A opis budowy kompletny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...