kacper96 Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 Szukam czegoś balsowo-sklejkowego pod elektryka, ok 1m rozpiętości. Chodzi mi o to żeby były plany i pełny opis budowy ponieważ jestem początkującym modelarzem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
instruktor Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 proponuję poszukac modelarni w Jeleniej Górze a jak masz z tym problem to wejdz do sklepu Modele Max na Okopowej i pogadaj z p Andrzejem Hemplem .A gdybyś się zdecydował wejśc do tego sklepu, to przekaz pozdrowienia od modelarzy z Kalisza Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacper96 Posted June 5, 2010 Author Share Posted June 5, 2010 instruktor, jestem conajmniej raz na dwa miesiące w modele max, więc jeśli spotkam p Andrzeja to przekaże mu pozdrowienia. Szukałem w internecie i niestety nie udało mi się znależć modelarni w Jeleniej Górze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz K. Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 latałeś już? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik72 Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 wejdz na chomika : http://chomikuj.pl/woyager tam w galeri sa plany do latwych modeli z balsy Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacper96 Posted June 5, 2010 Author Share Posted June 5, 2010 latałeś już? tak latałem kilka razy moim toto-0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wother Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 sprobuj www.energy-3d.yoyo.pl ja koncze, bardzo ladny modelik. A opis budowy kompletny. Link to comment Share on other sites More sharing options...