Peter Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Dzisiaj na latanku zaczal tracic moc silnik OS 55. Silnik co prawda zaliczyl kilka kretow,podobnie jak inny moj OS, ale dzialal do dzis dobrze. Dzis bylo goraco,ale w locie to chyba nie problem. Zapala na ,,dotyk'', zbiera sie na obroty razno,ale nie dostaje maksymalnych. Zazwyczaj startowalem trenerkiem w ten sposob.Gaz full,trzymajac za statecznik,czekalem 1-2 sekundy az motorek wejdzie na maks. obroty,i start zalmowal ok 1-2 m . Mimo ze to tenerek 1,6m,mozna bylo nim robic zawisy,do gory zawsze szedl w pionie- bardzo szybko ! Po prostu duzy nadmiar mocy.A dzis ,porazka,start 5-8 m , o zawisie trzeba zapomniec. Zmieniaja mu sie lekko obroty w czasie lotu. Iglica nie ma mozliwosci ruchu,probowalem zminiejszyc lub zwiekszyc ilosc paliwa. Reguluje sie tak jak zawsze,niby ma te swoje obroty,ale na smigle nie wisi. Spadek mocy jest postepujacy.Ostatni lot, 10m rozbiegu !!! Jakies sugestie, czy to juz koniec. Silnik ma ok 20 godz. pracy !!! :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Miejmy nadzieje, ze nie jestes w grupie tych "szczesliwcow", ktorym zluszczyl sie nikiel z cylindra :mrgreen: podobno serii AX tez to dotyczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.