Tomek Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Jednak zdecydowałem się na wymianę na druciane i chyba dobrze zrobiłem . Dziś wylatałem 2,5 godziny paliwa :shock: i przy 2 z 9 -10 lotów było zakończone kapotażem (koło nie dało rady przeskoczyć kretowiska). Pomimo to model nic nie ucierpiał ,a jedyna "awarią" było zgięcie się drutu goleni podwozia. Za to model lata świetnie , jest narwany ,a mimo to daje sporo radości w locie nie stresując pilota nieprzewidzianymi korkami itp. Jedynie czego mi brakuje to silnika typu 4-takt. Odzwyczaiłem się od 2 -taktów ,które do tego typu modeli średnio się nadają. Brakuje mi płynnej regulacji obrotów i wkurza to rozkręcanie się 2-takta przez 5 sekund zanim wejdzie na max obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 wkurza to rozkręcanie się 2-takta przez 5 sekund zanim wejdzie na max obroty. Kwestia doregulowania silnika, dobrego paliwa (z 5% nitro) i swiecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Regulacja na wiele nie daje ,paliwo to typowe do 4-takta . Za to po zdjęciu klipsa z żarzeniem silnik lepiej chodzi (równiej) wiec podejrzewam że jest za ciepła świeca założona. Ale na razie innej nie mam ,więc poczekam na zakup 2 litrów paliwa 10% nitro i zobacze co w tedy. Max . obroty na śmigle 12,25x3,75 to tylko 13200-13800. 2 opcja to Magnum 70-80 4-takt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.