Tomek Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Opublikowano 14 Lipca 2007 Jednak zdecydowałem się na wymianę na druciane i chyba dobrze zrobiłem . Dziś wylatałem 2,5 godziny paliwa :shock: i przy 2 z 9 -10 lotów było zakończone kapotażem (koło nie dało rady przeskoczyć kretowiska). Pomimo to model nic nie ucierpiał ,a jedyna "awarią" było zgięcie się drutu goleni podwozia. Za to model lata świetnie , jest narwany ,a mimo to daje sporo radości w locie nie stresując pilota nieprzewidzianymi korkami itp. Jedynie czego mi brakuje to silnika typu 4-takt. Odzwyczaiłem się od 2 -taktów ,które do tego typu modeli średnio się nadają. Brakuje mi płynnej regulacji obrotów i wkurza to rozkręcanie się 2-takta przez 5 sekund zanim wejdzie na max obroty.
tikicaca Opublikowano 14 Lipca 2007 Opublikowano 14 Lipca 2007 wkurza to rozkręcanie się 2-takta przez 5 sekund zanim wejdzie na max obroty. Kwestia doregulowania silnika, dobrego paliwa (z 5% nitro) i swiecy
Tomek Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Opublikowano 15 Lipca 2007 Regulacja na wiele nie daje ,paliwo to typowe do 4-takta . Za to po zdjęciu klipsa z żarzeniem silnik lepiej chodzi (równiej) wiec podejrzewam że jest za ciepła świeca założona. Ale na razie innej nie mam ,więc poczekam na zakup 2 litrów paliwa 10% nitro i zobacze co w tedy. Max . obroty na śmigle 12,25x3,75 to tylko 13200-13800. 2 opcja to Magnum 70-80 4-takt.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.