Skocz do zawartości

Rapsodia na temat Katany


Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jednak zdecydowałem się na wymianę na druciane i chyba dobrze zrobiłem .

Dziś wylatałem 2,5 godziny paliwa :shock: i przy 2 z 9 -10 lotów było zakończone kapotażem (koło nie dało rady przeskoczyć kretowiska).

Pomimo to model nic nie ucierpiał ,a jedyna "awarią" było zgięcie się drutu goleni podwozia.

 

Za to model lata świetnie , jest narwany ,a mimo to daje sporo radości w locie nie stresując pilota nieprzewidzianymi korkami itp.

 

Jedynie czego mi brakuje to silnika typu 4-takt.

Odzwyczaiłem się od 2 -taktów ,które do tego typu modeli średnio się nadają.

Brakuje mi płynnej regulacji obrotów i wkurza to rozkręcanie się 2-takta przez 5 sekund zanim wejdzie na max obroty.

Opublikowano
wkurza to rozkręcanie się 2-takta przez 5 sekund zanim wejdzie na max obroty.

 

Kwestia doregulowania silnika, dobrego paliwa (z 5% nitro) i swiecy :)

Opublikowano

Regulacja na wiele nie daje ,paliwo to typowe do 4-takta .

Za to po zdjęciu klipsa z żarzeniem silnik lepiej chodzi (równiej) wiec podejrzewam że jest za ciepła świeca założona.

Ale na razie innej nie mam ,więc poczekam na zakup 2 litrów paliwa 10% nitro i zobacze co w tedy.

Max . obroty na śmigle 12,25x3,75 to tylko 13200-13800.

2 opcja to Magnum 70-80 4-takt.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.