suchy668 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam , kupiłem nowy silnik http://abc-rc.pl/p/9/527/silnik_c2830;09_kv1300-silniki_elektryczne.html , i po podłączeniu do regulatora i zasilania , zaczyna równomiernie pikać , i nie reaguje na ruch drążka , jaka może być tego przyczyna ? Regulator mam HK 30A , a pakiet 3e model 10C 1200mAh 2S . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Pika regulator. Przeczytaj instrukcję do niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 przed podłączeniem pakietu drążek gazu daj na zero i poczekaj aż się zaloguje! jak loguje się gdy drążek na gorze- przestaw revers, jak na dole jest ok :faja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy668 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Pika regulator. Przeczytaj instrukcję do niego. Na tym regulatorze już latałem wiele razy , i zawsze normalnie działał :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy668 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 A możliwe żeby coś się stało przez na odwrót podłączone fazy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 A możliwe żeby coś się stało przez na odwrót podłączone fazy ? tylko silnik będzie się w druga stronę kręcił, nic poza tym. :ble: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy668 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Bo żeby się regulator spalił 30A przy wcześniejszym silniku do max 15A , jest chyba nie możliwe ,a może przyczyną jest to że samolot wcześniej z tym reglem miał kraksę na max obrotach , i przy zderzeniu z ziemią zatrzymało silnik, i dopiero po tym fakcie na aparaturze wyłączyłem z max obrotów , ? Jeszcze raz podłączyłem , regulator umilkł , i tak jakby napięcie nie dochodziło ani do silnika ani do odbiornika ,zmierzyłem pakiet ma napięcie 7,4V . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordg90 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 ,a może przyczyną jest to że samolot wcześniej z tym reglem miał kraksę na max obrotach , i przy zderzeniu z ziemią zatrzymało silnik, i dopiero po tym fakcie na aparaturze wyłączyłem z max obrotów , ? Tak, to możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy668 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 A to dziwne , zmieniłem pakiet 10C na 20C , regiel normalnie działa i wszystko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakis_cro Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 i po podłączeniu do regulatora i zasilania , zaczyna równomiernie pikać , i nie reaguje na ruch drążka .Mialem tak przy regulatorze Turnigy 25A. Też zachodzilem w głowe co to może być, Okazało się że regulator wytwarza zakłucenia powodujące ze odbiornik graupener R700 nie odbiera w ogóle sygnału, i z tąd to ruwnomierne pikanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.