Skocz do zawartości

PHOENIX MODEL - DECATHLON 40


kwi@tek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

generalnie plan jest taki, ostatnio zakupiłem owe cudo jak w temacie i chciałem zastosować płozy tyle że wydaj mi się że łatwiej będzie mi wylądować na tych płozach jak wystartować, i przy okazji pytanie chciałbym zakupić silnik i mam dylemat jaki, są dwie opcje os 46 lub asp 52 4t, z góry dzięki za rade.

Opublikowano

Jeżeli czterotakt, to klasy .61 model wtedy będzie miał odpowiedni zapas mocy. Jeśli dwutakt to z silnikiem klasy .50 (.52) model będzie miał duży zapas mocy.

Opublikowano

Jeżeli czterotakt, to klasy .61 model wtedy będzie miał odpowiedni zapas mocy. Jeśli dwutakt to z silnikiem klasy .50 (.52) model będzie miał duży zapas mocy.

 

Igor dzięki za podpowiedz kupię 4t

Opublikowano

.46 2t jest wystarczający. Model ma duzy zapas. Na .61 4t lata makietowo. Mam ten model z silnikiem asp .61 4t tak ze wiem co pisze. Na 4t lata wolniej ale mocy nie brakuje. Śmigła do tego motorka 12x6 i 13x4. Swietnie kręci podstawową akrobacje. Nawet zawis trzyma. Do startu potrzebuje prędkości. Inaczej bedzie mojtal ogonem i skrzydłami.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, mam pytanie czy tak umiejscowiony zbiornik, będzie ok, martwi minie odległość ok 15-16 cm przewodów, model miał odbudowany przód i jest bardzo mały dostęp zaraz przed wręgą silnikową, zamontowałem os 40 oraz zbiornik 200 ml, taki miałem wiec na razie musi wystarczyć, z góry dzięki za sugestie.

post-10760-0-18162500-1359880353.jpg

post-10760-0-82607600-1359880366.jpg

Opublikowano

jest nieco niżej, ale jest na wysokości łoża silnika czyli maksymalnie ustawiony pod kadłubem, mam nadzieje że to poleć, z tego co koledzy opisywali model dość zwinny i zastanawiam się czy na początek nie ustawić wychył lotek na 50%, SC wyszedł praktycznie na zero z delikatną przewagą na dziób także pakiet zasilający z przodu powinien załatwić sprawę

Opublikowano

Zostaw lotki na maksymalnym wychyleniu, Ale ustaw exp na 40%. Na wysokosci tak samo a kierunek bez exp.

Zanim nauczysz sie nim latac, głównie startować to przydadzą ci sie wieksze wychylenia. Model przy małej prędkości startowej uniesie sie ale jest bardzo niestabilny. Rzuca nim na skrzydlo. Ale jak go dobrze rozpędzisz to bedzie ok. Do tego masz maly silnik tak ze daj mu sie rozpędzić.

Opublikowano

No tak do końca nie jestem pewien Marcin na to co piszesz,16cm między zbiornikiem a iglicą to dość sporo,straci na ciśnieniu paliwa.Pamiętasz,ten sam problem przerabiałem w Ultrze i jak zmniejszyłem odległość zbiornika do silnika to dopiero motorek zaczął pracować poprawnie(przestał się dusić i wchodził na pełne obroty).Zbiornik paliwa w dwu takcie gdzie nie ma pompy powinien być zaraz za silnikiem.Co do wychyleń sterów to na lotkach ja miałem po 50% bo był wtedy spokojniejszy a jak pierwszy raz wyleciałem na 100% to był szok.Na kierunku i wysokości nic bym nie robił co do procentów ale na pewno trzeba zmiksować kierunek z lotkami A-R ,nie pamiętam ile miałem ale chyba kierunek na 20%.

Opublikowano

Krzychu gdzie tu przyjemnosc z latania:D im wiecej mikserów tym bardziej autopilot a nie pilot lata :) tak sobie ułożyłem silnik i zbiornik w takiej odległości, patrzę na to i faktycznie dość spora odległość i mogą byc problemy. W Twojej Ultrze miałeś zbiornik duzo ponizej gaznika i to tez rodziło problemy. Tu jest to prawie na rowno.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.