volt777 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 A mam pytanie odnośnie tego modelu czy jest możliwość puszczać go z ręki?
człowiek Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Nie ukrywam, że było by to bardzo utrudnione, aczkolwiek możliwe. Wystarczy napakowany koleś, któremu nie przeszkadza olej z tłumika
volt777 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 generalnie plan jest taki, ostatnio zakupiłem owe cudo jak w temacie i chciałem zastosować płozy tyle że wydaj mi się że łatwiej będzie mi wylądować na tych płozach jak wystartować, i przy okazji pytanie chciałbym zakupić silnik i mam dylemat jaki, są dwie opcje os 46 lub asp 52 4t, z góry dzięki za rade.
człowiek Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Jeżeli czterotakt, to klasy .61 model wtedy będzie miał odpowiedni zapas mocy. Jeśli dwutakt to z silnikiem klasy .50 (.52) model będzie miał duży zapas mocy.
volt777 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Jeżeli czterotakt, to klasy .61 model wtedy będzie miał odpowiedni zapas mocy. Jeśli dwutakt to z silnikiem klasy .50 (.52) model będzie miał duży zapas mocy. Igor dzięki za podpowiedz kupię 4t
Marcin K. Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 .46 2t jest wystarczający. Model ma duzy zapas. Na .61 4t lata makietowo. Mam ten model z silnikiem asp .61 4t tak ze wiem co pisze. Na 4t lata wolniej ale mocy nie brakuje. Śmigła do tego motorka 12x6 i 13x4. Swietnie kręci podstawową akrobacje. Nawet zawis trzyma. Do startu potrzebuje prędkości. Inaczej bedzie mojtal ogonem i skrzydłami.
volt777 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 AZ powiedzcie mi panowie w którym miejscu mamy SC od natarcia i w którym miejscu macie zamontowany zbiornik
Marcin K. Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Krućce wystają przez otwór we wredze silnikowej, zbiornik 350ccm. SC 10.7 cm od natarcia
volt777 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Krućce wystają przez otwór we wredze silnikowej, zbiornik 350ccm. SC 10.7 cm od natarcia Dzięki Marcin
volt777 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Witam, mam pytanie czy tak umiejscowiony zbiornik, będzie ok, martwi minie odległość ok 15-16 cm przewodów, model miał odbudowany przód i jest bardzo mały dostęp zaraz przed wręgą silnikową, zamontowałem os 40 oraz zbiornik 200 ml, taki miałem wiec na razie musi wystarczyć, z góry dzięki za sugestie.
Marcin K. Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Bedzie dobrze. Na tych zdjęciach nie widac ale ustaw takze zbiornik w taki sposob aby krućce byly na wysokosci rozpylacza
volt777 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 jest nieco niżej, ale jest na wysokości łoża silnika czyli maksymalnie ustawiony pod kadłubem, mam nadzieje że to poleć, z tego co koledzy opisywali model dość zwinny i zastanawiam się czy na początek nie ustawić wychył lotek na 50%, SC wyszedł praktycznie na zero z delikatną przewagą na dziób także pakiet zasilający z przodu powinien załatwić sprawę
Marcin K. Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Zostaw lotki na maksymalnym wychyleniu, Ale ustaw exp na 40%. Na wysokosci tak samo a kierunek bez exp. Zanim nauczysz sie nim latac, głównie startować to przydadzą ci sie wieksze wychylenia. Model przy małej prędkości startowej uniesie sie ale jest bardzo niestabilny. Rzuca nim na skrzydlo. Ale jak go dobrze rozpędzisz to bedzie ok. Do tego masz maly silnik tak ze daj mu sie rozpędzić.
Loczek1392 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 No tak do końca nie jestem pewien Marcin na to co piszesz,16cm między zbiornikiem a iglicą to dość sporo,straci na ciśnieniu paliwa.Pamiętasz,ten sam problem przerabiałem w Ultrze i jak zmniejszyłem odległość zbiornika do silnika to dopiero motorek zaczął pracować poprawnie(przestał się dusić i wchodził na pełne obroty).Zbiornik paliwa w dwu takcie gdzie nie ma pompy powinien być zaraz za silnikiem.Co do wychyleń sterów to na lotkach ja miałem po 50% bo był wtedy spokojniejszy a jak pierwszy raz wyleciałem na 100% to był szok.Na kierunku i wysokości nic bym nie robił co do procentów ale na pewno trzeba zmiksować kierunek z lotkami A-R ,nie pamiętam ile miałem ale chyba kierunek na 20%.
Marcin K. Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Krzychu gdzie tu przyjemnosc z latania:D im wiecej mikserów tym bardziej autopilot a nie pilot lata tak sobie ułożyłem silnik i zbiornik w takiej odległości, patrzę na to i faktycznie dość spora odległość i mogą byc problemy. W Twojej Ultrze miałeś zbiornik duzo ponizej gaznika i to tez rodziło problemy. Tu jest to prawie na rowno.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.