308_Martinez Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam. Dostałem siniczek typu OS MAX-H 40P. Do jakiej klasy modeli jest przewidziany,jakie śmigło należy użyć i jaki skład paliwa :?: Jeśli to możliwe to proszę o osiągi tego motora. Szukałem w googlu ale niewiele znalazłem :|
Danielstol Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam.Śmigło 10X6 do 11X4 powinny być odpowiednie. Paliwo lał bym sport 5 MT. Swieca os 3 lub 8 . Co do osiągów to moc ok 0,7 kW , ciąg w granicach 2 kg :wink:
308_Martinez Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Opublikowano 14 Lipca 2010 Co oznacza literka P? W necie znalazłem iż oznacza zastosowanie do Pylonów. Jeśli dobrze zrozumiałem (angielski). "Pylony" to modele dość szybkie. Czyli można wnioskować iż silnik jest raczej wysokoobrotowy. Aaa :jupi: Znalazłem :ble: http://www.rcuniverse.com/forum/m_8185617/printable.htm http://www.rojobcn.com/catalogos/osmaxh40/osmaxh4001.pdf http://www.rojobcn.com/catalogos/osmaxh40/osmaxh4002.pdf Jednak nie tak wysokoobrotowy :rotfl: Dziękuję za zainteresowanie
Leszek_K Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 To co znalazles to wersja bez P. P to jest pylon. Ze smiglem 9x6, paliwo 25% rycyny i reszta metanol kreci ok 14.5 k n/m. Swiece standartowe sa za cieple nawet do wersji podstawowej. Instrukcja ktora wrzuciles podaje OS7. Konstrukcja stara raczej, potrzebuje paliwa z rycyna i dlugiego docierania - tlok zeliwny, tuleja tez. Radzilbym, jezeli mozesz, zmienic gaznik na dwuiglowy.
MASK Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Ja mam wersję pierścieniową ze zwykłym pierścieniem i bez literki P. Na paliwie bez nitro i z tłumikiem OS-703 silnik kreci 12600 na APC10x6. Gaźnik 4A, ten nowszy, ale wciąż jednoiglicowy. Mimo tego bardzo ładnie wszystko pracuje.
Leszek_K Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Calkiem niezle kreci - predzej sie znudzi niz zuzyje. Te silniki sa paskudnie trwale.
308_Martinez Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Opublikowano 18 Lipca 2010 Gażnik mam też 4A. Co do tuleji cylindra to wygląda mi na stalową, tłok na pewno aluminiowy. Trochę słabą ma kompresję dziadek.Ale wszystko się okaże jak odpali,o ile :| Jest możliwość zdobycia pierścienia do takiego motorka :?:
Leszek_K Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Wszystkich z klopotami silnikowymi i brakiem czesci odsylam do :http://www.justengines.unseen.org/ Jezeli w katakogu nie figuruje - nalezy pytac - zwykle znajda cosik.
MASK Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Sprawdź najpierw jaki masz pierścień. Jeśli zwykły, to silnik albo zużyty, albo niedotarty. Jeśli masz pierścień typu L, to brak kompresji jest rzeczą naturalną i wynika z idei działania takiego pierścienia. Pierścienie dorabia Frak Bowman: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=21543
308_Martinez Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Pierścień na zewnątrz jest tradycyjny.No chyba że to L jest od wewnętrznej strony?,nie ściągałem go aby nie pękł przypadkiem. Jeśli silnik nie będzie działał to zostaje mi jedynie pan Frank 8) Dam znać co i jak po próbie. No i próba zrobiona. Nie sądziłem że przy tak słabej kompresji będzie tak brykał :jupi:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.