Skocz do zawartości

szybowiec się rozleciał - i co teraz?


verona

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam a raczej miałem ten szybowiec: http://abcrc.pl/p/62/1436/model_ez_hawk_sky_-_rtf_epp_-_kompletny_zestaw-rtf_-_gotowe_do_lotu.html

 

Zaliczył bardzo mocną kraksę i pękł doszczętnie kadłub i ogon i obity w wielu miejscach, ogólnie nie warto tego naprawiać tym bardziej że nie mam materiałów i umiejętności :oops:

 

http://www.dynam-rc.com/products/airplane/hawksky.htm Czy te części mogę wsadzić do jakiegoś innego modelu tak by sprawnie latał? Taniego modelu...

 

Nie wiem czy chce znowu szybowca bo podobają mi się modele 3D bo nie trzeba znosić się wysoko w niebo by zrobić jakiś obrót :/ Ale nie wiem - nie znam się i to wydaje się trudne w pilotażu no ale może jednak lepsze to niż kolejny szybowiec.

 

 

 

Proszę o jakieś sugestie, bo siedzę załamany z połamanym modelem i aż żal że 600zł poszło w błoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znając materiał z którego jest zrobiony model, to gorąca woda, CA z aktywatorem, ew. trochę kleju poliuretanowego zrobiłoby cuda.

 

Sugestia jest prosta - naucz się latać. Warto się nauczyć naprawiać modele (alternatywą jest umiejętność zarabiania na ciągle nowe).

 

Pomyśl, czy skoro póki co nie nauczyłeś sie latać na szkolnym modelu, to nauczysz się na wymagającym akrobacie? Po prostu zamiast spróbować nauczyć się startować, lądować i latać w sposób przemyślany, zacząłeś naukę od akrobacji.

 

Jak wiadomo, wszystkie drogi wiodą do Rzymu, ale ty wybrałeś dłuższą i trudniejszą ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem wszystkie części a piankę włożyłem do szafy, może się kiedyś jeszcze przyda.

Raczej nie chcę brnąć w to dalej.

 

Wrócę do pojazdów lądowych :lol: A szkoda, to po prostu nie dla mnie ale spróbować musiałem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

verona-