Pablo_433 Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 mam pytanie !!!!? Piper L4H rozp.2.6 m pow. skrzydeł 100dcm waga pustego 4 kg czy da rade silnik 4 takt OS 15 ccm
Cimek Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Cześć Pawłe ,powiem Ci będzie to leciało na rzęskach ten piperek. tutaj by się przydał jakiś większy silnik.
Irek M Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 A ja odpowiem tak; mój fokker - też górnopłat lecz tylko 199cm rozp. lata na tym 4suwie. W pierwszym locie masa gotowego do startu wynosiła ...6,5kg, a powierzchnia coś ponad 50 pare dm co dawało obciazenie pow. 100 coś tam i nie powiem by latał na rzęsach. Rzuć okiem na zestawy tych modeli, wydaje się, że zalecane silniki sa dużo za małe biorąc pod uwagę rozp. modelu. Teraz czekam na info od doswiadczonego kolegi n/t silnika do tego modelu.
Pablo_433 Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 hmmm'''''''' a dwusuwowy to zepsuje cały urok samolotu -15ccm??????????
Irek M Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Właśnie dostałem odp. od kolegi, że 12 - 15cm będzie ok. 2suw pewnie zepsuje doznania dźwiękowe nie mówiąc już o mniejszym śmigle, jest za to trochę mocniejszy od 4suwa. Ja jednak dałbym 4suwa lub benzynkę - wtedy latasz zgodnie ze sparafrazowanym sloganem..." tankujesz w poniedziałek i latasz az do niedzieli..." :rotfl:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.