misspalma Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Pytanie jak w temacie jakie osiągi (ciąg) może mi zapewnić silnik C3530/10 KV1400 na pakiecie 3s 4000mah i jaki bede musial zastosowac regulator?
kojot Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Kolego, czy ty masz elementarne kłopoty z pozyskiwaniem prostych informacji? http://abc-rc.pl/p/9/531/p/6/602/esc_hw30a_-_regulator.html ...... * moc max: do 430W * zalecane śmigła: od 9x4,5 (2S) do 7x7 (4S) * obiążenie max: 30A/60s ....... * zastosowanie: trenery 1600g, akrobatki do 1000g, akrobatki 3D do 800g Do tego test na forum: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=24413&sid=71aa0fe6ebe8833a21fff4dadc5d76d8
misspalma Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 ale niestety nie ma tam podenego ciagu silnika a jedynie zastosowanie.
Ładziak Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Taaaak? To ja muszę iść do lekarza od oczu, bo widzę co innego: Na zasilaniu 3S LiPo na śmigle APC E 10/5 uzyskałem 950 gram , a na APC 9/6 SF 860 gram , APC E 8/4 650 gram . Na śmigle GWS 9/5 850 gram , GWS 10/6 980 gram . APC E 11/5,5 1200 gram , GWS 11/7 1200 gram .Silnik zawsze tylko ciepły , nigdy gorący . :shock:
kojot Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 niestety nie ma tam podenego ciagu silnika a A po co ci ta wielkość? Jaką wartość ma w praktyce dla początkującego ten parametr? 3D to ty póki co nie latasz. Silnik dobierasz wg. ciągu? :mrgreen: Póki co poćwicz czytanie
bzik4 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 kojot, w pierwszym poście podałeś linki do dwóch źródeł w których teoria spotyka się z praktyką - zalecane śmigła a stosowane śmigła
leszek-bart Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Witam . Polecam obcję "Szukaj" na forum . Po wpisaniu słów TURBOJET C3530/10 KV 1400 wyskoczy tylko jeden link do testu silnika , naprawdę łatwo znaleźć informację . Czasami się zastanawiam po co te wszystkie testy jak i tak Polak sam wie o wszystkim najlepiej .
misspalma Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 witam, w przedstawionym teście silnik pracował na pakiecie 3s, ja do napędu mam pakiet 4s i nie wiem jakie dać smigło?? bo zalecane jest 7x7 ktorego nigdzie nie moge znaleźć, a zastanawiam sie czy lepiej nie bedzie na APC 9x6
Reptyl Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 witam, w przedstawionym teście silnik pracował na pakiecie 3s, ja do napędu mam pakiet 4s Pytanie jak w temacie jakie osiągi (ciąg) może mi zapewnić silnik C3530/10 KV1400 na pakiecie 3s 4000mah
misspalma Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 no taki byl zamiar ale kupilem ostatnio pakiet 4s oraz regle pod pakiet 4s i bede go używał właśnie na tym pakiecie.
ali1983 Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 mój silnik na pakiecie 3s 2200mAh 20/30C, regiel tp 25A mocno się grzał ze śmigłem MA 9x6. po założeniu apc 8x4 chodzi aż miło. ostatnio też latam na apc 7x5 i widać, ze model lata inaczej, ale na 100% gazie też idzie pięknie w pionie. podczas "spacerkowatego" latania przez 17 minut zjadło mi z pakietu tylko 1300mAh!!! :shock: :shock: :shock:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.