misspalma Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Czy ktoś już przewijał taki silnik, chciałbym się dowiedziec ile dac zwoi oraz jaką grubośc drutu.
bubu2 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Silnik jest nawijany wiązką kilku drutów. Policz ile drucików jest w wyprowadzeniu do zasilania-będziesz znał ilość drucików w wiązce. Odwijając stary drut policz ilość zwojów na zębie. Jesli nie dało się odwinąć, policz, pod lupą, ile jest drucików na jednym zębie-po podzieleniu przez ilość z wiązki, otrzymasz ilość zwojów. Jeśli znasz tylko ilość w wiązce, można taką wiązką nawinąć jeden ząb, do zmieszczenia się. Będziesz mniej więcej znał ile trzeba nawinąć. Silniczki, w większości nawija się do wypełnienia. Grubość jednego drucika zmierzysz na dowolnym kawałku. Jeśli nie masz śruby mikrometrycznej-np. na cylindrycznej części wiertła nawijasz np. dziesięć zwojów drut, którym był silnik nawinięty, mierzysz ile zajęło te dziesieć zwojów (mozna nawet linijką) i pomiar dzielisz przez dziesięć. Otrzymasz b. dokładnie grubość jednego drucika. Jeżeli masz goły rdzeń statora, i nie masz nic do pomiarów, napisz na PW, coś podobnego w swoich notatkach znajdę. pozdr.
Tabul Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam. Czy można i opłaca się naprawić silnik: TURNIGY C2830-1050. W pewnych okolicznościach o których nie będę pisać, przepaliła się chyba jedna :?: cewka. :roll:
pawel66 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 to zależy od tego czy potrafisz i na ile cenisz swój czas spędzony przy silniku i nie turnige tylko turnigy
Tabul Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Jak nie potrafisz doradzić to lepiej nie odpowiadaj, skoro się na tym nie znasz :!:
pawel66 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 znam się chyba lepiej od ciebie odpowiedziałem na pytanie o co ci chodzi? :?
Tabul Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Tu nie chodzi o czas. chodzi mi o fachową metodę naprawy a radę sobie dam. Bo jestem pojętny i nie takie rzeczy już robiłem w życiu
pawel66 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 zadałeś pytanie: Witam. Czy można i opłaca się naprawić silniki odpowiedziałem na nie zacznij czytać to co piszesz tu masz schematy http://fast-results.com/lnl/nutpol_pl.htm tu jak nawijać http://fast-results.com/lnl/Interpretacja.htm
Tabul Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ...no i trzeba było od razu tak odpowiedzieć :!: A resztę sam ocenię.
Tabul Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Jesteś trochę zarozumiały i niezbyt grzecznie odpowiadasz :ass: , ale i tak dzięki za informację
dziobak Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Pewnie i to Ci się przyda: http://www.powercroco.de/Schema.html
Tabul Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Witam i serdecznie dziękuję za tak realistyczny instruktaż. Nawet nie trzeba znać jezyka, aby to zrozumieć
dziobak Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Google u mnie wszystko tłumaczy. Może nie masz tłumacza włączonego.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.