Marcin Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Odkurzyłem dziś i przygotowałem do lotu, bazując na komponentach znalezionych po szufladach, mojego Mustanga z GWS. Dostał duży pakiet 3s1p 2200 mAh, silnik Dualsky Dualsky XM2830CA-10, śmigiełko 9x5. Do lotu z 3 serwami HS 65 HB wysokość, HS 81 kierunek i GWS Naro na lotki wyszedł 655g. Pytanie następujące - jakie znacie/ macie sprawdzone konfiguracje napędu tego typu modeli, żeby zrobić go lepiej, ale jednocześnie miał dobry stosunek mocy do masy, no i dało się te 10 min polatać Link to comment Share on other sites More sharing options...
GL Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Mój ma trzy serwa Hs-55, silnik XM400C, śmigło GWS 9x5 i akumulator 3S1200mAh. Waga całości nieco ponad 500g. Lata wystarczająco długo i szybko, ale nie robiłem pomiarów. Aku 2200 to chyba trochę za dużo. Przy lądowaniu łatwo połamać model, jak będzie za ciężki. Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted August 18, 2010 Author Share Posted August 18, 2010 Aku wrzuciłem bo akurat taki był pod ręką. Twoja konfiguracja wydaje się być bardzo fajna. Wyważył się bez grama ołowiu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GL Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Tak, bez ołowiu, ale jest bardzo stary i wszystkich szczegółow już nie pamiętam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mars_2000 Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 wyszedł 655g :shock: IMHO trochę ciężki przy takich rozmiarach... Ja co prawda nie mam żadnego warbirda GWSa, ale mam podobny model rozmiarami Spitfire'a (depro-pianka ze wzmocnieniami balsowymi) , który waży niecałe 400gram. http://abc-rc.pl/p/54/1111/model_alfa_-_spitfire_mk_vb_arf-dla_zawansowanych-samoloty_i_szybowce.html Pełna specka mojego: - silnik KDA20-28M + śmigło SF 9x6 - 2 x serwa 5g na lotki - 1 x serwo 9g na wysokość - regiel Turnigy 25A - pakiet Li-Pol 3S1P 1000 - 1300mAh (max) I latam spokojnie 10 minut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted August 19, 2010 Author Share Posted August 19, 2010 Mars, Twoj z zalozenia bedzie lżejszy, bo nie jest ze styro. W moim ten pakiet sporo robi. Najwyzej sciagnie sie kiedys z Chin jakis 3s 1200 mAh i z nim wywazy (pakiet mniejszy, to i dalej w kadlub wejdzie) Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted August 23, 2010 Author Share Posted August 23, 2010 Maly update. Model gotowy, bez zasilania (i 60g ołowiu w dziobie :| ) wazy 425g. Wiec z 3s 1300 wyjdzie jakies 530g, z 3s 1000 jakies 510g. Trzeba bedzie testowo sciagnac cos z HC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Może jakieś foto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted August 23, 2010 Author Share Posted August 23, 2010 Jutro. Model w modelarni 5km od domu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Ok, trzymam Cię za słowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted August 24, 2010 Author Share Posted August 24, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Wygląda świetnie! Oby tak samo latał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted August 24, 2010 Author Share Posted August 24, 2010 Jak znajde fotki z latania, to wrzucę. Model po dwóch, trzech latach, dostaje drugą młodość Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted October 2, 2010 Author Share Posted October 2, 2010 525g z pakietem 3s1p 1300 Zippy flightmax. Może jutro poleci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Polecial, nadal za ciezki na tył. Upgrade w drodze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cellon Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Polecial, nadal za ciezki na tył. Upgrade w drodze...Jeżeli za ciężki na tył to proponuję dać cięższy kołpak na śmigło na dziób (jeśli to możliwe) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.